Inlägg från: Beverly Marsh |Visa alla inlägg
  • Beverly Marsh

Helkroppstråden

killen skrev 2015-04-04 16:49:42 följande:
    Låter inge vidare. *kramar om* Hoppas de blir bättre snart :)
    Finns om du behöver.
    Pillare skrev 2015-04-04 17:04:54 följande:

Jag antar att du inte vill prata med mig alls om detta så istället önskar jag bara att allt ska snart bli bättre för dig och att du ska vara bara glad. Stor bamsekram från mig. :)
    ÄngDal skrev 2015-04-04 20:48:54 följande:
    Stor kram...
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-05 15:55:14 följande:
    Tråkigt att höra. Hoppas att påsken har fört med sig lite lycka o välgång till dig! Hjärta
    Tack för omtanken ni fina Hjärta

• Beverly Marsh
    Aros02 skrev 2015-04-04 18:40:13 följande:
    Nej men heeej Beverly och tack!
    Kände på mig att du skulle kommentera denna skuggdominerade bild! ;)

Påskpuss på kinden till dig! :)
    Det var en väldigt fin bild Aros Solig

Detsamma till dig!
  • Beverly Marsh
    Djupsinnig skrev 2015-04-08 16:12:15 följande:
    Det var den arbetsdagen!
    Hoppas alla går en skön kväll till mötes smile1.gif
    Åhh en riktig arbetarkille, det bästa som finns. Mums! Snälla säg att du bor i Småland? Drömmer
  • Beverly Marsh
    Djupsinnig skrev 2015-04-08 19:40:57 följande:
    Hehe söt! Nej Småland är inte min hemvist :/ dock tycker jag en lätt touch av småländska kan vara härligt att lyssna på :)

Hehe, ja det kanske är så? :) tack?

Guud va nyfiken man blir ibland på dessa anonyma själar smile1.gif
    Åh attans Rynkar på näsan Haha, undrar om jag har en lätt touch eller inte! Kan ju inte säga r ordentligt det måste jag medge, men jag vill tro att jag inte pratar så bred småländska Flört
  • Beverly Marsh

Jag är varken från Vetlanda eller Kalmar och kan lova att jag inte pratar så illa ;) När jag träffar folk från andra delar av Sverige brukar dom gilla min dialekt :P Eller så ljuger dom :D

killen skrev 2015-04-08 21:34:23 följande:
    Jag vet inte viljen småländska som e värst o höra på Antingen Från vetlandatrakten eller Kälmähritiskan o de då va xD

• Beverly Marsh

Beror på vart i Skåne man kommer ifrån ;) I Lund tex är den helt ok. Men i Malmö för bred :P Har dejtat en kille från Höör så det är lite nostalgi :) Men det är även östgötskan då en gammal pojkvän kommer från Åtvid! Haha

Mysigast skrev 2015-04-08 22:19:22 följande:
    Vad tycker du om skånska? haha

• Beverly Marsh
    Mysigast skrev 2015-04-08 22:30:54 följande:
    Haha är det verkligen så stor skillnad på lunda-mål och malmöitiska? Jag är från Malmö :P Ja, jag har för mig att du berättat om det :) Haha jag tycker faktiskt östgötskan kan vara ganska charmig! Jag tycker om linköpingska och annars göteborgska t ex. Undrar en sak som vi pratat om men ska kanske inte fråga här.
    Haha ja det är det! Du hör nog inte det själv som är därifrån Glad Jag tror jag vet vad du undrar över, men som du säger inget jag vill prata om här. Inte alls om jag ska vara ärlig Tungan ute
  • Beverly Marsh

Säger godnatt med en bild från i lördags. Det var roligt på krogen kan jag meddela Drömmer
    Sorry för suddig bild, var inte ett dugg stadig på handen just då Tungan ute Natti med er!

• Beverly Marsh
    Mysigast skrev 2015-04-08 22:47:24 följande:
    Haha hittade du på hyss? :P
    Du är verkligen vacker, det måste jag säga!
    Sov gott! :) Kram
    killen skrev 2015-04-08 23:10:56 följande:
    Kan förstå det blir roligt på krogen när man är så snygg som dig. :) Trevligt att se dig igen. Godnatt.
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-08 23:35:00 följande:

Att du hade roligt kan jag utan att fundera, förstå! Solig Är man en gudinna kan man ju inte ha tråkigt?! smile2.gif  SkålHjärta
    Djupsinnig skrev 2015-04-09 05:46:28 följande:
    Du är såå vacker! Svårt att inte le när man ser dig smile1.gif
    Mattias39 skrev 2015-04-09 08:41:56 följande:
    Shit Beverly...du är verkligen en riktigt snygg tjej!!! smile1.gif
    Väldigt vacker och söt!  Känns som att du gjorde succé på krogen smile1.gif
    Alltså wow. Jag finner inga ord. Ni är sååå snälla! Stort tack till er allihopa {#emotions_dlg.flower} Suger åt mig varenda fin komplimang jag får Solig

• Beverly Marsh
    Mysigast skrev 2015-04-09 21:21:26 följande:
    Du tar emot dem på ett fint sätt också :) Haft en bra dag?
    Självklart! Kan inte ha annat än bra dagar med mina underbara kollegor Solig
Svar på tråden Helkroppstråden