• killen

Helkroppstråden

Nu har du 2 låtar Quexet. En från Neol och en från pillare ;)

• killen
    Pillare skrev 2015-03-26 21:06:23 följande:

Efter denna idiotiska perioden idag och nu att jag märker att vissa föredrar ignorera, låt mig försöka använda den demokratiska processen: hur många av er vill att jag ska sticka? Snälla försök med antingen oanonyma konto eller anonyma som ni har användt under en lång period. Tack för ärligt svar allihopa. :)

Nu e jag kille. Men du får gärna va kvar för mig. DU verkar skön. :)

Nu till debatten. De kvinnor som inte vill ha PM från "Pillare" hur svårt e de med att svara ett PM att man inte e intresserad av PM? Så vet han de och förmodligen slutar med just dej. :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 21:15:30 följande:

Haha, tack snälla du! Okej då väntar jag med spänning! Jajemensan, har båda klara i huvudet!  Kommer kanske inte bli sådär jättepoppis efter det, men det kan jag ta!

Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen bara, imorgon jobbar jag heldag igen. Några få, men dom är inte många!  Tur att man har samlat på sig ett gäng under åren! 

Tror du kommer bli ännu mer poppis på FL iaf. Men nu när de önskat låtar/bilder får du la hämnas o ge dem bilder :p

behöver du hjälp med låtar så hojta till så smsar jag tips :p
  • killen
    Pillare skrev 2015-03-26 21:41:40 följande:

Tack lillebror! Jag ville se hur många det finns men ingen vågar svara. Jag antar reaktionen blir likadan om jag frågar vem som vill att jag ska stanna. Demokratin funkar förmodligen inte.

Hoppas bara de fick hjälp på traven att skicka dig ett pm. :)

Jobbigt när de går ut anoymt me påhopp bara!
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 21:50:25 följande:

Hehe, du vet inte vilka bilder jag har i huvudet, det hör jag det!  Kommer bli bannad från HKT o då är det inte pga avklätt!

Så du ska sms till det nr du har då eller? Hur tänkte du nu?

En annan är ju så modern att man inte änns äger en mobil vetty!  Ajajaj, wow! Jo men lägg ut några bilder till så är jag nog på ska du se! Kramas, kela, gosa o mysa. Ja va fan, varför inte?

Oki hur ska vi då lösa när du ska sjunga xD :p

Det där låter inte bra me bilderna :o jag som nyss straffa dig :p
  • killen
    MaryM skrev 2015-03-26 22:04:55 följande:

Hi hi Om ni är snälla så tar vi kanske bilder när vi myser ;)

Ni bägge e ju så vackra att ni spelar i några divisioner över en annan så varför inte xD

HIhi
  • killen
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 22:26:53 följande:

kvällscollage!

MaryM skrev 2015-03-26 22:28:09 följande:

Hmm är inte så grym på kollage fina Kex, hoppas detta duger

Så läckra ni e :)
  • killen
    Bobby Clarke skrev 2015-03-26 23:03:43 följande:

Ser bra ut killen och jag gillar att v-stilen utövas på andra ställen än i backhopparbacken.

Jo de e lagom slappt :p
  • killen
    MaryM skrev 2015-03-26 23:16:03 följande:

Fin bild men vad är V-stilen?

Tack det värmer o höra från en sån vacker kvinna. :)

Tror bobby syfta på benen o fötternas läge :p liknar V-Stilen i backhoppning. En stil som en svensk kom på som alla använder nu för tiden så skidorna bildar ett V
Svar på tråden Helkroppstråden