Helkroppstråden

Nyduschad efter en lång dag på jobbet..hej på er:)
Helt otroligt hur man kan bli sugen på en dusch på bara bråkdelen av en sekund.
Dom vill jag suga på
Godmorgon
Kvinnligt! Fint börja dagen med :)
Det är inte säkert att alla som visar upp sig är helt nöjda med sina kroppar. Det finns alltid nåt som kan bli bättre ungefär, sen är det klart att vissa kroppsformer anses "bättre" än andra.
I mitt fall blev det ett test för att se om någon kunde tycka att min kropp såg bra ut. Bekräftelse helt enkelt. I rätt vinkel kan en kroppsdel som man själv inte är nöjd med se riktigt sexig ut.
Jag tror att även om du inte är nöjd med din kropp så lär det finnas någon som gillar den.
Du kanske inte har träffat den personen än men den finns där ute.
Jag hoppas mitt svamel gav dig något. Allt låter så bra i huvudet, men det blir svårare när jag ska skriva ner tankarna.
Så om jag är missnöjd med något så ska jag sluta med en gång? :(
Forcit satte bra ord på det hela.. Slut med gulligull och visa pattarna! :D
Here you are;)
Det är en stor fördel med internet. Man väljer själv hur mycket av sin kropp man lägger upp. Och eftersom det finns så många olika typer av människor på ett forum som det här så betyder det att det nästan garanterat finns någon som gillar det du lägger upp.
Det kan räcka med ett naket ben i rätt kameravinkel för att det ska se sensuellt ut.
Och som du säger Ms fit så växer man som person med varje trevlig kommentar man får om sina bilder och kanske att man då vågar visa lite mer nästa gång osv.
Den senaste bilden blev tydligen för mycket så den togs bort, men kanske att det kommer fler i framtiden.
Grabbar då? Ingen är nog nöjd med sin kropp till 100%. "Nu föreslår jag att vi alla i denna lokal tar varandras händer och sjunger 'We shall overcome'..."