Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-21 16:53:35 följande:
    Ett förslag, till alla som tycker tråden ska fortsätta vara en "feelgood-sida": Vi struntar i att kommentera idioter som skriver nedsättande och elakt? Vad säger ni? Inte ett knyst, inte en enda citering... INGENTING?

Skit ska skit ha! Det är det enda som funkar i världen...att intala sig att någon lär sig en läxa av det är inget annat än att lura sig sjäv till tystnad, blir den vanliga fikarumsmentalitet eller politik där alla tycker en sak men jävlar när chefen kommer då skakar dom som asplöv! Mobba mobbarna...säger jag, få dom känna sig så värdelösa som dom jävla blötdjuren dom är.
    Anonym ( ) skrev 2014-01-21 18:09:03 följande:
    Men det funkar juinte Då åker man själv på varning och blir av med möjlighet att skriva anonymt.

Jag tänker inte vara åhörare och se andra bli illa behandlade när fl inte sätter stopp för det och andra sitter tyst och inget säger, jag blir hellre bannad från fl helt och jag gjort det är i min mening moraliskt korrekt sätt att bemöta dessa mobbare på.

Tack för ordet!

[quote=72299527][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-21 19:32:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Herrejävlar herrejösses herregud! Mums-mums är mums-mums det är ett som är säkert!<3 Vilken bild och form på baken...sanslöst...plopp säger det!

pillan3 skrev 2014-01-21 21:00:34 följande:
    Herrejävlar herrejösses herregud! Mums-mums är mums-mums det är ett som är säkert!

Ja det är ju klart att mums-mums är mums-mums kan ju inte riktigt säga jag vill ha en chokladkaka om det är mums-mums man vill ha haha...kan lätt bli lite fel då [/quote]

Så då är det fritt fram alltså?
    pillan3 skrev 2014-01-21 22:15:25 följande:
    Så då är det fritt fram alltså?

Inte i bageriet! Där kan de lätt bli väldigt förvirrade om du frågar efter en chokladkaka och pekar på en mums-mums [/quote]

Haha...nja jag tror faktiskt att dom frågar får det lov att vara en Beskvi!
    La Chica skrev 2014-01-21 23:08:29 följande:
    Ahh, nej du har rätt, den har 13 mpix. Men Sony har ett nytt flaggskepp som heter Z1 med den kameran, så tog fel

Jo 13 mpix är riktigt bra! Den här jag har nu har bara 3.2... Riktigt pinsamt...

Sanningen ang Z1 är att man kan bara uppnå 20.7 vid manuellt läge och 8 på automatiskt..

Är inte alls imponerad av kameran inte mobilen överlag heller och dyr var den...

Köp snus för pengarna...du får roligare!
    La Chica skrev 2014-01-21 23:24:07 följande:
    Jaså, är det så PPP? Okej...det stod inte med i informationen jag läste om den (vilket jag förstår då att det inte gör)

Däremot så snusar jag inte och har inga planer på att börja heller Men kanske kan bunkra upp mitt barskåp lite

Haha...japp så är det ...vid bästa förutsättningar kan man få ut 20.7 alltså upp till är nog en bättre marknadsföring! Iaf vem hinner ställa in värden när man ska ta ett kort, dessutom är mobilen sjukt lättbegriplig. Inte värt pengarna hade den kostat hälften så hade det varit rimligt.
    pillan3 skrev 2014-01-22 08:08:47 följande:
    God morgon

Sagolik i sin retfulla natur häckar denna ståtliga kvinna i denna tråd...ståtligheten kvinnan bär gäckar fantasi och lustar till en egen nivå! Mums-mums...vilken bild och du...vilken fantastisk underbart härlig kropp du har alltså!<3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-22 08:16:58 följande:
    Säger också god morgon

Du får absoluta fullpoäng för denna bild...jävligt vacket...läckert...du har snygg kropp...förbannat snygg kropp!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-22 09:05:35 följande:
    Jag måste ju leva upp till min retfulla sida tack

Skrev du rätt nu? Menar du inte "Jag måste ju uppleva dig i min retfulla slida"?
Svar på tråden Helkroppstråden