• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • PAUSA
    Anton Chigurh skrev 2013-07-22 11:27:16 följande:
    Var inte orolig, Krokus, Anton vet om boten....Glad
    Rödhårig alltså!! Önsketänkande Drömmer???
  • PAUSA
    amor1 skrev 2013-07-22 11:26:44 följande:
    Ja den är grov, det man får tänka på är att en kuk är mycket mjukare än en cola burk så det är inte riktigt samma sak.

Jag gillar Coca-Cola DrömmerOskyldig.
  • ooOO MM OOoo
    Nyfikne skrev 2013-07-22 11:05:21 följande:
    Mmmmm, snacka om att höja arbestmorlaen..eller nåt annt :D

Ha ha haaa... ja en del skulle nog få svårt att koncentrera sig på sina patienter sen..;) Eller tänk när postkillen kommer in här...
  • Anton Chigurh
    PAUSA skrev 2013-07-22 11:28:24 följande:
    Rödhårig alltså!! Önsketänkande Drömmer???
    Strawberry Blonde kanske, du får scrolla, Krokus, ha inte så förbannat bråttom.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (???)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 10:44:42 följande:

Ja det hade varit nåt du.. en naken sekreterare.. :)

Varför har du vita vårdkläder om du är sekreterare? Och en sådan klocka?
  • ooOO MM OOoo

Klockan helt enkelt för att den är snygg.
    Kläderna p g a reglerna.

• Anonym (???)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 11:51:34 följande:
    Klockan helt enkelt för att den är snygg.
    Kläderna p g a reglerna.

Jaha...det ser ut som du är ssk med de kläderna och den klockan i alla fall. Du kan ju inte vara sekreterare hos polisen i alla fall...Skrattande
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-22 11:01:42 följande:
    Helvete....en Coca-Cola burk har en diameter på 6,2 centimeter, din banan är tjockare än än så till och med, nästan 6,4 centimeter.

Imponerande, en kuk som är grövre än en Coca-Cola burk. Obs att jag inte är ironisk. Bara imponerad.

Vad är det för små Coca-cola-burkar du har? Jag var tvungen att mäta en ölburk och den har en omkrets på 21 cm. Och den varierar inte pga promillehalt som Amors grej.
  • Nyfikne
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 11:30:31 följande:

Ha ha haaa... ja en del skulle nog få svårt att koncentrera sig på sina patienter sen..;) Eller tänk när postkillen kommer in här...
    nä, vill inte bli undersökt av en läkare som har nakna sekreterare springande på mottagningen :)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (???) skrev 2013-07-22 11:54:57 följande:

Jaha...det ser ut som du är ssk med de kläderna och den klockan i alla fall. Du kan ju inte vara sekreterare hos polisen i alla fall...Skrattande

Ja  sjukhus har sina regler om kläder, och på min mottagning är det så att antingen är man helt ombytt eller helt i privata kläder som sekreterare... och idag blev det ombytt..:) Finns ju inga speciella klockor för sekreterare så det blev helt enkelt en som jag gillar..:)  Så nej, jag är inte ssk utan en (läkar)sekreterare..:) Hade dock varit intressant att vara sekreterare hos polisen tycker jag.