• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Alltid Daph
    A82 skrev 2012-12-20 21:28:58 följande:
    Mitt hjärta tillhör redan min ungdomskärlek och det är bara han jag vill ha. 
    Så jag tittar gärna på andra, av båda kön, men finns inte mer intresse. 
    Kan du inte få honom..?
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:29:51 följande:
    Jag läste någonstans att man i vissa länder som nudist/naturist knyter fast ett rött band, synligt någonstans på sina grejer om man är öppen för lite "rajtantajtan".
    På sina "grejer?
    Min första tanke är: Hur gör en kvinna med a-kupa och en normalstor klitoris/blygleppar?
    Min andra tanke är: Jag skulle ha jävligt svårt att ta en man med ett rött band runt ballen på allvar..

Tur att man inte är nudist ;)
  • A82
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:33:16 följande:
    Kan du inte få honom..?
    Delvis, men vi kan inte få våra liv att gå ihop just nu Rynkar på näsan
  • Tom Araya
    lilletrille skrev 2012-12-20 21:34:26 följande:
    På sina "grejer?
    Min första tanke är: Hur gör en kvinna med a-kupa och en normalstor klitoris/blygleppar?
    Min andra tanke är: Jag skulle ha jävligt svårt att ta en man med ett rött band runt ballen på allvar..

Tur att man inte är nudist ;)
    Ja materiella grejer var vad som nämndes men man kan ju även tänka sig ett band runt fot-/handled eller som hårband.
  • Alltid Daph
    A82 skrev 2012-12-20 21:35:18 följande:
    Delvis, men vi kan inte få våra liv att gå ihop just nu Rynkar på näsan
    Låter iaf som att det finns hopp om en framtid. Vi i The tråd of love håller tummarna för dig!
  • Tom Araya
    Anonym (E) skrev 2012-12-20 21:36:05 följande:

Tack! Ja de är jag nöjd med. ;)
    Oj Förvånad vilka tuttar! Glad
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 21:36:42 följande:
    Ja materiella grejer var vad som nämndes men man kan ju även tänka sig ett band runt fot-/handled eller som hårband.
    Hahaha, jag misstolkade ordet "grejer" rätt så rejält med andra ord ;)
  • A82
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:37:33 följande:
    Låter iaf som att det finns hopp om en framtid. Vi i The tråd of love håller tummarna för dig!
    Tack!!!
  • Topps
    lilletrille skrev 2012-12-20 21:38:56 följande:
    Hahaha, jag misstolkade ordet "grejer" rätt så rejält med andra ord ;)
    Det var ju meningen att det skulle misstolkas för att sätta lite fart på fantasin 
  • Alfred811

Den kroppsdelen jag genomgående får gillande kommentarer om får jag inte visa här, tyvärr ;). Kul med bilder!

Svar på tråden Helkroppstråden