Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-11-01 09:29:31 följande:
    Tack Anton! Hoppas verkligen inte Matte tog illa upp nu, hans manliga bringa går ju inte av för hackor heller

Mina läppar slänger en fredagspuss till dig nu! :-*
    Matte å jag är av samma åsikt. Jag vet. Matte älskar mig.

En puss tillbaka till dig, Fia...WetKiss.gif 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Fenina skrev 2013-11-01 09:49:25 följande:
    Det....tror jag först när jag ser det. Sådeså.
    Hmmm....cool.gif
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-11-01 09:40:41 följande:

Ingen fara....Ska jag vara ärlig gillar jag också dina bröst mer än Antons bringa...
    Han är en jäkla skön kille, men hans bröst är inget för mig... Flört

Inte för att vara oförskämd...jag gillar dig verkligen Anton, du är som sagt en kanonkille...men ÄLSKAR ....nja... Flört
    Inte vara blyg nu, Matte, jag sa inte jag vill ligga med dig. Eller tvärtom. Lite älskar du mig allt....!
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-01 08:20:41 följande:
    Ska fundera på saken.. Men tjejerna har postat så mycket sexigt nu på morgonen

att jag tycker ni killar får bidra lite med ;)
    Vilket arsle du behagar visa nu senast, Lj, du är en läcker Dam. Mycket läcker.Glad

Å bara för det, så skall jag posta en av mina bilder, en tidigare visad sak, inte en av mina bästa, men oerhört vacker trots det. Om jag själv får säga det.

Jag är väldigt ödmjuk av mig, så jag kanske borde hålla käften här. 

Bortse från allt som står under raden till dig, Lj. Även om det nu råkar vara sant.

• Anton Chigurh
    Borkason skrev 2013-11-01 11:41:31 följande:
    Mums! Du får fotmassage av mig om vi ses ;)
    Mmm, Borka, jag hade nog lockat med mer än fotmassage om jag var dig !!!
  • Anton Chigurh
    Fenina skrev 2013-11-01 11:43:25 följande:
    Mycket stiligt! Hade dansat av dig noga utvalda delar och lämnat andra på för att behålla spänningen... 
    Av någon anledning, Fenina, tror jag mig veta vilka klädesplagg/attiraljer som du avser lämna orörda....Kyss

Å tackar så väldans....Solig
  • Anton Chigurh
    Borkason skrev 2013-11-01 11:47:34 följande:
    Fotmassage rätt utförd ger en inre extas, vilket sålunda leder vidare till fantastisk erotik, mannen ;)
    Så sant, min Herre, men det framgick inte att du hade fula baktankar med att erbjuda Lj fotmassage. Hon förmodar såklart, intet ont anande, att du skall ge henne en avslappnande stund och få njuta av ditt knådande av hennes vackra fötter, givetvis med uppvärmd massageolja. Hon tror inte för en sekund att du har för avsikt att knulla henne.

Men du tänker rätt, Borka. Jag är inne på din linje. 
  • Anton Chigurh

Tyvärr, gott folk, jag måste avvika en stund, men som vanligt, så lovar jag att åter komma.

Tjohej. Må så gott, mina vänner...Solig 

• Anton Chigurh
    LonelyWolf skrev 2013-11-01 15:48:55 följande:
    Jag förstår att det kan sticka i ögonen att andra har en finare kropp eller större kuk. Det är sånt man får leva. Kroppen kan man dock kanske träna upp så man känner sig mer nöjd med sig själv. En del känner sig missnöjda med sig själv när de ser bilderna i tråden, det har jag förståelse för.

Det jag inte förstår, det är kommentarer som den här. Varför ska man kläcka ur sig en kommentar som endast är till för att såra någon person

. Berätta för mig vad som fick dig att trycka på tangenterna och kläcka ur dig detta.

Bilderna på tjejerna här är fantastiskt fina och bilderna på killarna med snygg kropp får mig att vilja träna. För mig är det en feel good tråd.

Bra Wolf, mycket bra,Skål och jag ser fram emot svaret på frågan du ställe till kräkmedlet som behagade skriva i tråden....
  • Anton Chigurh
    Dockan 82 skrev 2013-11-02 13:15:08 följande:
    Ha en skön lördag ;)
    Du är vacker som en vårdag, Dolly....Solig
Svar på tråden Helkroppstråden