• NyttNamn

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-08-24 11:09:42 följande:

Jag har anmält Hmm:s inlägg och citerar det inte, för då lever det vidare liksom.

Till "snuskig" vill jag säga att dina bilder strålar av sexualitet och lekfullhet och du är fin

Tänk på vad som driver en människa som Hmm...Hen vill såra och trycka ner. Låt inte en sådan människa påverka dig. Låt hen inte att lyckas !

Ha en trevlig dag alla ni andra sköna människor här i tråden. Fortsätt lägg upp bilder allihopa. Ni är en fröjd att skåda

Bra gjort Celine!  
    Kommer aldrig förstå vitsen med att gå in för att bara vara så elak som möjligt och försöka såra...
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    blomkrukan01 skrev 2014-08-25 18:19:53 följande:
    Lugn å fin nu. Ni kommer inte få se någon Arnold ;)
    En anledning är också att det inte är bra att ligga för länge på denmängden kroppsfett som jag haft.
    Å för att det är jobbigt mentalt att hålla strikt kost.

Men tror inte ni kommer få se några jätteskillnader faktiskt. Tycker jag har den "storlek" jag vill ha i stort.
    Din storlek är helt perfekt blomman... Makalöst snygg storlek  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    LostInTranslation skrev 2014-08-25 19:39:13 följande:
    Mmm NN!! Porrigt värre idag ... Lite dirty housewife känsla över den haha....
    Ja du mr Lost... Du är lite på rätt spår där, ha ha - vi kan ju säga att det finns fler bilder nånstans  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    LostInTranslation skrev 2014-08-25 19:51:25 följande:
    Jaså det säger du..En följetång alltså.. Vart finns denna skattgömma då ?
    Det är nån snuskgrupp där pervon av olika slag lägger in nakenbilder på sig själva..    

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (tjockis) skrev 2014-08-26 15:54:42 följande:
    Tack läckra blomman  

Tar och bjuder tråden på ett par eftermiddagstuttar också! 
    Okej då har jag löst mysteriet!  Skickar man inlägget utan att ha valt namn eller anonym så väljer den tydligen själv - Anonym.. 

Så behöver vi inte fundera mer på varför vissa inlägg blir anonyma "ofrivilligt"

Snacka om att det är mycket som behöver åtgärdas innan denna sajten är okej.. 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    grumlig skrev 2014-08-26 16:40:47 följande:

Härlig eftermiddag det blev mycket ögongodis att se på...NN, needfullthings, msjosefina, nyvaken :) .

Kyss
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (Observer) skrev 2014-08-26 18:01:14 följande:
    lite sent kanske men here i come, baklänges
    Klorna i de skinkorna kanske?!  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Natti natti, sov sött.. 

Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden