• Mandiisen

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-25 20:21:22 följande:
    Klart det är hennes val men det är fortfarande respektlöst och slampigt. Och hon behöver inte ligga men chansen finns.
    Knullar inte med vem som helst.
    Jag har 2barn med mitt ex. vi var tsm några år och gjorde slut i oktober förra året har inte haft någon efter det. Så sluta kalla mig slampig?
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • ooOO MM OOoo

En man får knulla runt och är en hjälte men jäklar om en kvinna gör det. Så är man slampig och respektlös.. Bullshit! Jag ligger i alla fall med vem jag vill när jag vill. För att jag kan helt enkelt.

• The Riddler

Anonym "Jag" - mycket snygg kropp!

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Karios
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-25 20:32:10 följande:
    En man får knulla runt och är en hjälte men jäklar om en kvinna gör det. Så är man slampig och respektlös.. Bullshit! Jag ligger i alla fall med vem jag vill när jag vill. För att jag kan helt enkelt.
    Hear Hear!
  • Anonym (Su)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-25 20:32:10 följande:

Just drf är du en slampa. Tänk dig en kille i din situation. Han hade fått kämpa besvärligt för att få chansen att ligga.
  • studentbruttan29
    Anonym (Su) skrev 2013-07-25 20:37:02 följande:

Just drf är du en slampa. Tänk dig en kille i din situation. Han hade fått kämpa besvärligt för att få chansen att ligga.
    är det därför du är så fruktansvärt förstoppad?? Ingen som vill ligga med dig. Buhu. Gå och baka en kaka och håll käften för fan.
  • FjärilVingad73

ooOO MM OOoo: Word!!!

Vi är jämlika först när även kvinnor är fria att bejaka sin sexualitet utan att bli kallade slampor för det!!!

• Anonym (Some Day)
    Karios skrev 2013-07-25 20:29:31 följande:
    Hepp. Så läckert!

Tack fina! Skål
  • lilletrille
    studentbruttan29 skrev 2013-07-25 20:38:45 följande:
    är det därför du är så fruktansvärt förstoppad?? Ingen som vill ligga med dig. Buhu. Gå och baka en kaka och håll käften för fan.

I love you!