• PAUSA

Helkroppstråden

• Hotrod
    PAUSA skrev 2013-07-26 10:48:23 följande:

Gillar :)
  • Anonym (NoSexForMe)

Den slutna tråden ni pratar om, måste man kvalificera sig till den genom att lägga upp en tillräckligt snygg bild på sig själv?

• PAUSA
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-26 11:00:11 följande:
    Den slutna tråden ni pratar om, måste man kvalificera sig till den genom att lägga upp en tillräckligt snygg bild på sig själv?
    Alla är välkomnaGlad!! Det enda som "krävs" är att man håller god ton och postar ett visst antal bilder.
  • Anonym (NoSexForMe)
    PAUSA skrev 2013-07-26 11:02:10 följande:
    Alla är välkomnaGlad!! Det enda som "krävs" är att man håller god ton och postar ett visst antal bilder.
    Ok, jag har tänkt att gå ner några kilon och börja träna efter semestern. Jag får återkomma om det ger något resultat för som det är nu tror jag det är bäst för alla att jag avstår att posta bilder. Skrattande

(För min egen del skulle jag kunna lägga ut bilder utan att skämmas, jag har lagt ut bilder på min kropp på forum där jag inte är anonym utan att jag bryr mig.)
  • PAUSA
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-26 11:08:37 följande:
    Ok, jag har tänkt att gå ner några kilon och börja träna efter semestern. Jag får återkomma om det ger något resultat för som det är nu tror jag det är bäst för alla att jag avstår att posta bilder. Skrattande

(För min egen del skulle jag kunna lägga ut bilder utan att skämmas, jag har lagt ut bilder på min kropp på forum där jag inte är anonym utan att jag bryr mig.)
    Vi ser gärna en variation av kroppar men du är självklart välkommen att ansöka när du känner för det.
  • FjärilVingad73

NoSexForMe: Vi är några där som är av det rundare slaget och det går jättebra! Men du måste ju känna för det själv förstås.

• Anton Chigurh
    PAUSA skrev 2013-07-26 11:02:10 följande:
    Njaa, Krokus, inte riktigt utan du måste söka in till denna gruppen först, och där visa att du liksom menar "allvar" med ditt postande, samt att du faktiskt håller god ton, om du efter en tid i den gruppen visar dig som en god medborgare kan du söka till den riktiga gruppen, där dom riktigt trevliga och gemytliga mänskorna håller till.

Ungefär så.Solig 

Mycket "riktigt" där...men va fan !!!! 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Hotrod
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-26 10:33:18 följande:
    Hotrod: Naaajs! :-P
    Tack :) kanske kommer fler.....om man kommer in i gruppen
  • PAUSA
    Anton Chigurh skrev 2013-07-26 11:25:03 följande:
    Njaa, Krokus, inte riktigt utan du måste söka in till denna gruppen först, och där visa att du liksom menar "allvar" med ditt postande, samt att du faktiskt håller god ton, om du efter en tid i den gruppen visar dig som en god medborgare kan du söka till den riktiga gruppen, där dom riktigt trevliga och gemytliga mänskorna håller till.

Ungefär så.Solig 

Mycket "riktigt" där...men va fan !!!! 

Håller med dig..... menade mer att alla är välkomna att ansöka, sen om man kommer med eller inte är en annan fråga men att kriterium är att man postar ett visst antal bilder och håller god ton för att sedan få komma vidare.