• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mandiisen
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:28:06 följande:

Jag tycker bara hennes handlande är respektlöst. Hon åker till danmark och kommer ha "kul" i några dagar och vi alla vet vad det betyder medan hon lämnar hennes två barn i någon annans ansvar. Liksom,
    pappan o jag har deladvårdnad. nu när vi båda har lov så har vi haft dom 3,5dagar i veckan var.iaf nu denna månaden.
    Barnen behöver umgås med sin pappa också. väldigt viktigt tycker jag
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • lilletrille
    Jag tycker bara hennes handlande är respektlöst. Hon åker till danmark och kommer ha "kul" i några dagar och vi alla vet vad det betyder medan hon lämnar hennes två barn i någon annans ansvar. Liksom,

"Du tycker bara"? Du har systematiskt försökt trycka ner henne sedan hon postade sin första bild i den här tråden. Det är mobbning och det är inte OK oavsett vad du tycker. Sedan lever var och en sitt liv som den vill, det skall du skita fullständigt i, med mindre du är hennes mamma eller pappa. Kan jag fråga om din ålder eftersom du uppenbarligen tycker att det är OK att bete sig på det här viset mot en annan människa?
  • Mysigast

Va? Det är inte ett dugg oansvarigt att som förälder få ha lite egen tid! Det mår hon ju bra av och det märker barnen vilket gör att de också mår bra!
  • Anonym (Su)
    Mandiisen skrev 2013-07-26 17:36:13 följande:
    pappan o jag har deladvårdnad. nu när vi båda har lov så har vi haft dom 3,5dagar i veckan var.iaf nu denna månaden.

Barnen behöver umgås med sin pappa också. väldigt viktigt tycker jag

Då tycker du det bästa sättet att utnyttja sin lediga tid är att dra till danmark och riskera ett tredje barn?
  • FjärilVingad73

Sköt er nu!
    Själv ska jag möta upp en FL-väninna och ta några drinkar nånstans i Götet!

• Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:45:01 följande:

Då tycker du det bästa sättet att utnyttja sin lediga tid är att dra till danmark och riskera ett tredje barn?
    Vad vet du om det? Så fördomsfullt! Är det så du brukar agera själv och tror andra är likadana?
  • Anonym (Su)
    Mysigast skrev 2013-07-26 17:50:14 följande:
    Vad vet du om det? Så fördomsfullt! Är det så du brukar agera själv och tror andra är likadana?

Drar bara mina slutsatser utifrån det vi vet. Hon har ju redan två barn så vad tyder det på? En pryd tjej eller kommunens slampa?
  • lilletrille
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-26 17:46:58 följande:
    Sköt er nu! Själv ska jag möta upp en FL-väninna och ta några drinkar nånstans i Götet!

Å herregud, bli inte gravid nu bara. Det är ju uppenbarligen sånt som kommer hända om man lämnar hemmet..
  • Mandiisen
    lilletrille skrev 2013-07-26 18:11:13 följande:
    Å herregud, bli inte gravid nu bara. Det är ju uppenbarligen sånt som kommer hända om man lämnar hemmet..

HAGAHAHA , precis
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111
  • Ungakillen95
    vonKatt skrev 2013-07-25 21:56:35 följande:

Vinkevink alla glada, här är jag i mitt senaste fynd  Katt Drömmer 

Mjaow vad läckert!
    The Riddler skrev 2013-07-25 21:01:34 följande:
    Ungakillen - ska inte damerna få se dig?:D
    Hahaha näää, jag gillar inte att posta bilder på nätet man vet aldrig vart dom hamnar... Tungan ute