• La Chica

Helkroppstråden

La Chica skrev 2014-01-09 10:03:27 följande:
    Det ska du vara och jag håller absolut med dig därGlad
    Tack igen vännen, det värmer särskilt att höra sånt av annan kvinna{#emotions_dlg.flower}
    Suck... "Från en kvinna" skulle det stå.... Är lika pigg som en zombie idagFlört
  • La Chica

*Måste. Hålla. Mig. Vaken.* 
    Men stannar kvar i sängen iallafall...!

Får bli en tråkig bh-bild...Flört

• La Chica
    Nymulen skrev 2014-01-09 10:01:34 följande:
    Känner igen det. Mer kaffe åt folket. Skulle vilja ha det i en droppställning.  Tungan ute
    Hade det inte varit så tidigt hade jag gärna tagit en Irish coffee. Gott och man blir dubbelt så piggFlört
  • La Chica
    fialotta85 skrev 2014-01-09 17:35:05 följande:
    Fler män lika med - gillar fler olika former på kvinnor. Alltså, man får nog vara lite hårdhudad härinne, jag kan ju inte bli ledsen för att jag inte får lika många kommentarer som ex GM, Ensam eller alla andra snygga(re) tjejer härinne! Man får liksom gå på att folk kanske gillar ens personlighet mer tror man får ha lite skinn på näsan om man ska posta här, annars blir man nog mer ledsen än glad om man inte får den responsen man räknar med. Menar verkligen inte att vara nedlåtande mot någon, men det är så jag tror det ligger till! Trevlig kväll alla
  • La Chica
    I Rose I skrev 2014-01-09 19:39:10 följande:
    Mer än så blir det inte och förmodligen inget ni lider av direkt med alla vackra bilder som läggs upp, speciellt från en söt mörkögd.
    I Rose I skrev 2014-01-09 19:52:51 följande:
    Jag vet inte hur KMP ser ut men menade chicka (osäker på stavning).

Nu blir jag generad på riktigt härFlörtSkäms Tack vännen det värmer otroligt mycket{#emotions_dlg.flower} <3
    Jag har aldrig sett mig "så" söt....Skäms

Och du är skitsnygg!
  • La Chica
    Gomez skrev 2014-01-09 20:19:13 följande:
    LA Chica:

Jävlar vad många gånger jag önskat du var min flickvän. De flesta av oss här. Faktiskt.

Du och dina ögon, läppar m.m.  Damn.

Önskar att du får någon som verkligen uppskattar din skönhet och humor! Hoppas att 2014 blir ditt år. Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
    Oj....Skäms
    Det var väldigt fint skrivet av dig Gomez!{#emotions_dlg.flower} Hoppas du med får ett jättebra 2014Skål
  • La Chica

Efter att ha vaken i 43 timmar så känner jag tröttheten komma ikapp mig. röd bh igen, sorryFlört

Godnatt gott folk!{#emotions_dlg.flower}

• La Chica
    Gomez skrev 2014-01-09 21:27:33 följande:
    Tack.

Menar det verkligen  Du är en underbar tjej som förtjänar det bästa. Nöj dig inte med första bästa {#emotions_dlg.flower}Skål
    .....Glad
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 21:43:48 följande:
    Ja men fy farao, jag har ju åkt på typ ryggskott... det är bland det osexigaste som finns så det blir inga bilder ikväll.. Movit var ju här och plingade på kl 20.00 med en vinflaska men han fick ju vända i dörren.. Gråter{#emotions_dlg.djavulsk}
    Fyfan...! Hoppas du kryar på dig snart!{#emotions_dlg.flower}
  • La Chica
    NyttNamn skrev 2014-01-10 20:55:31 följande:
    Inga roliga nya bilder efter helgernas "fototorka" med släkt och familj överallt hela tiden.. 
    Men tar ett par repriser till innan jag kvällar.. 

Snyggt och läckert NN!Skål{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden