Inlägg från: Anonym (NT) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NT)

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-12-08 10:40:31 följande:
    Fortsätt med din kalenderSolig. Det är en fröjd att se dina vackra bilder{#emotions_dlg.flower}
    (Jag ser dessvärre ingen bild nu,men jag såg den i går)

Skit förresten fullständigt i påhoppen! Tyvärr har fler av oss kvinnor drabbats av mer eller mindre hat och förakt. Låt dem inte vinna !Jag vet att det kan kännas jobbigt ( har själv drabbats), men tänk att påhoppen säger mer om de som skriver ...
    Du är en så snäll tjej du, tack snälla för dina fina ord Glad

Saken är den att ja jag använder inte bekräftelsen jag får i tråden för att må bra, som vissa verkar tro. Jag vill bara vara här för att sprida glädje, inget annat. Men stör jag folk sprider jag ju inte glädje, utan tvärtom. Och att jag alltid hamnar i diskussioner gör att jag känner mig lite bortgjord. Så ja, nu nöjer jag mig med att titta på er andra fina Solig
  • Anonym (NT)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-09 01:41:20 följande:
    ...å ni är så många fler Damer, otroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst...Solig
    Tack snälla Solig Ni är ett rackarns fint och godhjärtat par du och Celine!
  • Anonym (NT)
    Aros02 skrev 2014-12-09 09:10:35 följande:
    En sak till NT vad gäller att hamna i diskussioner..
    Skrev ju nån kommentar till dig för ett tag sen som verkar ha fastnat hos dig..
    Den var faktiskt bara ett försök att fånga din uppmärksamhet!.. Du vet i brist på annat får man ta till lite fula trix!.. Det där var ett sånt. Pinsamt men icke desto mindre sant, haha! ;)

I övrigt är det ju inte värt att gå i klinsch med folk som inte gillar en eller vad man gör. Har ju själv fått smäll på fingrarna av dig med linjal ett par gånger så jag vet att du kan och jag har sett dig platta till de som förtjänar det. Men i längden förlorar man på sånt. Bättre att inte befatta sig med det och fokusera på positivt!

Sådärja det var ett försök att tvätta mig ren från synd och skuld om jag skulle haft nån påverkan.

Kör på NT och glöm inte att ta igen förlorade luckor! :)
    Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.
  • Anonym (NT)

Tack allihopa ni som skrivit så fina saker till mig, det uppskattar jag verkligen Hjärta

• Anonym (NT)
    Aros02 skrev 2014-12-09 19:44:19 följande:
    Ja det enda jag kan göra är att be om ursäkt, något mer kan jag inte göra. Förlupna ord är ute och kan inte återkallas. Tyvärr är det så NT!
    Fast nu menade jag inte det du sagt, det har vi väl löst? Glad
  • Anonym (NT)

Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.

Aros02 skrev 2014-12-10 04:48:28 följande:
    Du verkar leva i ett bra sammanhang Irl NT, men jag skulle ändå rekommendera dig att skaffa dig tjockare hud alternativt en mental rustning ute på nätet så att du lättare kan skaka av dig negativa kommentarer. Har sett och varit med om riktigt sjuka människor.. Det faktum att det här är en Feelgood tråd gör den tyvärr inte immun mot negativitet, dvs mot negativa människor och negativa kommentarer. Tvärtom så drar den till sig många såna. Lägger man upp bilder här så förlitar man sig på andras välvilja och gör sig väldigt sårbar. Det betyder att här finns väldigt många potentiella offer och de kan sniffa sig till var de ska slå för att få effekt. Att ta upp kampen mot sånt är meningslöst, bara att skaka av sig och gå vidare, tro mig, jag vet!..

• Anonym (NT)

Fast nu spelar du ju bara dum!

Aros02 skrev 2014-12-10 08:12:56 följande:
    Å hur fa-an sla det gå tilö hade du tämkt, di e ju anonym för skutton gubbar!

• Anonym (NT)

Jag vet det. Men jag har fått höra så många gånger nu att jag inte ska ta åt mig, och att jag bara ska skaka av mig det, och andra versioner av samma meddelande. Och det är inte så lätt att bara göra, särskilt när det är mest det jag får höra, ihop med "fortsätt posta bilder" istället för få höra att idioterna har fel. Jag känner mig absolut vacker, och jag tar åt mig av komplimangerna jag får, däri ligger inte problemet. Jag mår inte dåligt över skiten jag fick i helgen. Nu känner jag mest att den här diskussionen gått lite långt :P

Anonym (pillllan) skrev 2014-12-10 08:56:45 följande:
    Men NT det han menar är att postar man här, så får man ha i tanken att det finns idioter och att man ska kunna skaka av sig dom dåliga kommentarerna, du som är så vacker och får kommentarer på alla dina bilder borde vid det här laget se dig på ett vackert sätt och kunna skaka av dig en enstaka avundsjuk kommentar... Att vara ganska hårdhudad är tyvärr ett måste här...

• Anonym (NT)

Den typen av kropp jag tycker är absolut snyggast har ännu inte synts till i denna tråd, kanske du besitter en sådan? Se så, visa nu ;)

Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-10 09:39:19 följande:
    Haha det vet jag inte men tack ^^

• Anonym (NT)

Det gör jag ju inte, fortsätter du skriva här så fortsätter jag svara här ;)

Aros02 skrev 2014-12-10 10:33:11 följande:
    Vadå, du menar stavningen?? Äh ok jag hajar, men du sätter mig på pottan offentligt så jag måste ju ge igen lite, återkommer!..

Svar på tråden Helkroppstråden