Inlägg från: Celines Essence |Visa alla inlägg
  • Celines Essence

Helkroppstråden

Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\

Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...

Mrs Okänd skrev 2014-12-15 10:28:25 följande:

Jag har inte pratat med honom....så det kan inte jag svara på...=) Så det vill jag också ha svar på...haha...

Aros02 skrev 2014-12-15 11:06:50 följande:

Det här är nåt jag också funderat en hel del kring men jag vänder mig till Anton direkt. Hur låter du egentligen när du talar kursivt resp. fetstil och understruket. Skulle va kul å få höra lite röstprover faktiskt. Intressantare än din kålrot t.o.m!.. ;)

Haha...

Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt

När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Pillare skrev 2014-12-15 21:51:24 följande:

Hahahaha... Ni är ju det bästa paret som har nånsin varit i tråden! Bästa på alla sätt och vis!

Gullig du är. Kram
  • Celines Essence
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-16 20:34:07 följande:

Bjuder också på en torso i badrummet. Misstänker att det är det vanligaste manliga motivet och bakgrund :/

Gissar också att bilden kommer ligga ned....

Tack för en mycket fin TorsoSolig
  • Celines Essence
    Wally skrev 2014-12-16 19:45:28 följande:

Trevlig kväll på er 7*dan före dopparedan...

Riktigt snygg torso här också Solig
  • Celines Essence
    Borkason skrev 2014-12-16 16:22:38 följande:
    Bidrar till tråden med en repris
    Du lyckas så bra att lyfta fram din kropp på ett snyggt ,manligt...men ändå behagligt sättSolig
  • Celines Essence
    Arcnice skrev 2014-12-16 15:40:06 följande:

Efter att ha varit frånvarande från tråden lägger jag upp en bild som tack för alla vackra trevliga inlägg i HK.

Lite dåligt ljus på bilden, men det gör förhoppningsvis inte allt för mycket. 

snygg man i mörkret...Glad
  • Celines Essence
    Ronga skrev 2014-12-15 22:33:39 följande:

får sluta snylta ????
    Härligt Ronga !Snyggt Glad
  • Celines Essence
    Anonym (Kanske det kanske.) skrev 2014-12-16 21:39:39 följande:

Du verkar alltid veta vilka ord som är de rätta . Anton kan skatta sig lycklig!

Tack!

Jag beskriver bara det jag ser ... Utom när jag kommenterar Anton, för inga ord räcker då... <3
  • Celines Essence
    Pillare skrev 2014-12-16 15:25:15 följande:

Om vi pratar om de som är både snygga och trevliga (samt kloka) har du glömt Amys, NT och Celines.

Tack! Du är en trevlig man du
  • Celines Essence
    Aros02 skrev 2014-12-17 12:56:07 följande:

Jag gissar att när Anton sätter på sig sin allra sexigaste röst så är det både kursivt, understruket och fetstil Samtidigt, ja kanske stora bokstäver rent av?

Haha ... Hans sexigaste röst är nog kursiv och fetstil ... Men inte stora bokstäver... För han höjer ju inte rösten...
Svar på tråden Helkroppstråden