• Firepants

Helkroppstråden

Anonym (Bh) skrev 2018-08-31 07:03:11 följande:

Min rumpa

Riktigt sexig.

Väldigt nyfiken på mer.
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-01 23:44:22 följande:

Tack Jag är inte helt missnöjd med dom även om jag hade önskat att dom var en storlek större 

Gissar på att de är enormt fasta och snygga.
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-02 22:16:43 följande:

Det var någon som ville se mina bröst 

Ja det stämmer bra det. Dom gör mig inte besviken det minsta. De ser så snygga ut.

Lagom storlek och fasta urläckert.

Inte alls sugen på mer nu. :)
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 05:51:49 följande:

Då tycker jag att du ska visa dom  Brösten är under Behån 

Tycker de är alldeles underbara. Stå på dig snygging.
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 21:24:49 följande:

Tack. Jag tar en paus ett tag för nu har tråden spårat ur totalt på grund av allt  tjafs  

Jag förstår dig helt och fullt. Skulle gissa på att det var poängen utav dessa fantastiskt mogna individer.

Vill du säga hej är du välkommen att skriva pm vore trist om du försvann helt
  • Firepants
    Steffe79 skrev 2018-09-15 10:12:33 följande:

Nej är det så så är det ju ärlighet och respekt precis som det ska vara. Men jag skrev att jag blev sviken och ingenting om er ärliga men som vanligt så måste det ju skrivas något korkat på slutet..

Tråkigt att höra att du blivit utsatt.

Alla säger jämnt att deras män vet om det men så är det ju uppenbart inte. Ta hand om dig.
  • Firepants

[quote=79078273][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-09-22 13:44:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Så otroligt läcker bild.

Älskar allt från dina gaddningar till dina fasta läckra bröst.

Leendet gör mkt med. :)

• Firepants
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

Tycker inte de är fula.

Att de tappar i fyllighet är naurligt men definitivt inget osexigt. Tvärtom så är det väldigt sexigt och ett mognadstecken.

Så låt det inte förstöra ditt självförtroende. Du ser kanon ut.
  • Firepants
    Anonym (36) skrev 2018-12-01 19:44:56 följande:

Här är min kropp. Ja, 36 år gammal nu och åren sätter sina spår. Men jag är Ok med min kropp trots allt. :)

Jättefin. Ser inget att klaga på alls.
  • Firepants

[quote=79309274][quote-nick]Anonym (Julkänsla) skrev 2018-12-25 00:30:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Tjusigt. Ser ut att vara fina bröst

Svar på tråden Helkroppstråden