• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-26 23:26:52 följande:
    Alla har vi olika prioriteringar. Mina bröst kan jag inte göra så mycket åt, och vill för den delen inte heller :P Och som tur är slipper du ju ha att göra med dom så det finns ingen anledning till ledsna miner här ;P
    Enligt dina bilder finns inte ens något att göra åt, de är fina som de är... synd bara att puckon håller på så här. Men helt rätt attityd, ingen ide att ta åt sig av detta troll...
  • Anonym (NoSexForMe)
    mepetite skrev 2013-07-26 20:27:24 följande:

goo helg!
    Måste bara säga att du har en fantastisk kropp.
  • Mattias39
    lilletrille skrev 2013-07-26 22:50:24 följande:

Japp, på riktigt. Slampa som man är, gick verkligen inte att undvika :)

Trille...GRATTIS!! Vad kul!!! Som den "gamla" gruppmedlem du är så är det extra kul!! Lycka till!!! Solig
  • lilletrille
    Mattias39 skrev 2013-07-27 00:01:07 följande:
    Trille...GRATTIS!! Vad kul!!! Som den "gamla" gruppmedlem du är så är det extra kul!! Lycka till!!!

Tack Mattias! Det är snart över nu, som tur är ;)
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-07-26 22:59:27 följande:
    Absolut! :) Hur länge har du semester? Jag har också det. I tre veckor till :)
    Vi kan prata om din välsvarvade kropp istället ;) haha. Nä då, vi kan prata om allt möjligt :) 
    semester till 12:e... men nu är jag själv med barnet så semester vet jag inte om det blir direkt :)
    Prrr!
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:48:59 följande:
    semester till 12:e... men nu är jag själv med barnet så semester vet jag inte om det blir direkt :)
    Vill du ha hjälp? haha
  • vonKatt

Inte bara jag som shoppar tydligen. De här byxorna kom min man hem med idag Solig

Prrr!
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-07-27 00:57:45 följande:
    Vill du ha hjälp? haha

Jag reder nog ut situationen. Men tack :)
    Prrr!
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:58:15 följande:

Inte bara jag som shoppar tydligen. De här byxorna kom min man hem med idag Solig

F-n vad fin du är! :)
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:58:50 följande:

Jag reder nog ut situationen. Men tack :)Det är jag övertygad om att du gör :) Hoppas du får egentid också dock!