• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:16:54 följande:
    Mysigast: Ja precis, en stängd grupp så bara medlemmarna där kan se bilderna :)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:15:51 följande:
    Göteborgskillen: Först måste man bl.a visa sig aktiv och att man är seriös, så inte vem som helst ska kunna bli medlem
    Vadå? Intagningsprov typ? haha

• pinkdolly

Tom Araya är chefen, man får vända sig till honom ;)

• Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:22:54 följande:
    Vilken makt han besitter ;) haha
  • Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:22:54 följande:
    hehe tack fina du! 
  • Anton Chigurh
    Mysigast skrev 2013-07-29 23:25:06 följande:
    Vilken makt han besitter ;) haha
    Har inte med makt att göra, handlar enbart om att hålla puckona borta från gruppen. Vad som definierar ett pucko överlåter jag till dig att bedöma, Mysigast. Men jag tror du vet på ett ungefär vad som avses med ett pucko.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Su)

Göteborgskillen kan inte vänta tills han blir antagen och får dregla över dollys tuttar... Suck.

• Mysigast
    Anton Chigurh skrev 2013-07-29 23:31:00 följande:
    Har inte med makt att göra, handlar enbart om att hålla puckona borta från gruppen. Vad som definierar ett pucko överlåter jag till dig att bedöma, Mysigast. Men jag tror du vet på ett ungefär vad som avses med ett pucko.

Ja, det förstår jag :) Var ett skämt :)
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 23:31:28 följande:
    Göteborgskillen kan inte vänta tills han blir antagen och får dregla över dollys tuttar... Suck.
    hahah sluta va så sorglig!
  • Ungakillen95

Varför ska ni hoppa på Su hela tiden? Visst han/hon är inte speciellt trevlig i sina kommentarer men ignorera det bara. 5 sidor är fyllda med negativitet...