Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-11-09 10:25:47 följande:
    Hej Anton. Bara 3dje koppen?

Ligger ännu själv och softar för lite senare så skall jag och en kompis på en tolvrättersmiddag på Franzen idag. 12e restaurangen i världen och den har 2 stjärnor i Guide Michelin. Kolla in filmen. www.restaurantfrantzen.com/se/

Har du sett hur många fina tjejer det är här i tråden förresten?
    Jo, det har du förstås.

Ha en fin dag. Blir nog en kopp Kaffe även för mig idag.
    God för middag, Ulf....Solig

4.e alldeles strax. Typ nu.

2 stjärnor i Guide Michelin...det var som fan, är ju bara 2 restauranger i Svea Rike som har det, nu blir jag min själ grön igen här, Ulf, du måste berätta efteråt hur det var, både kränget och besöket som helhet, om du ens blev mätt. 

Jag åt på en jävligt fin restaurang på Island tidigare, Restaurang Perlan, inga stjärnor, men fin oavsett, och dyrt som helvete blev det, och jag var lika hungrig när jag lämnade plejset som när jag kom dit. Dom serverade enligt "franska köket" hette det. Lite häftigt att hela jävla restaurangen snurrar oavbrutet så din utsikt ändras konstant. Men jag blev då fan inte mätt. 

Förbannade franska köket !!!!

Men 12 (tolv) rätter....du borde fylla buken mer än vad jag lyckades med på Island.

En resumé således, Ulf.

Hoppas du får en riktig kanondag/kväll.Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 10:46:48 följande:
    God för middag, Ulf....Solig

4.e alldeles strax. Typ nu.

2 stjärnor i Guide Michelin...det var som fan, är ju bara 2 restauranger i Svea Rike som har det, nu blir jag min själ grön igen här, Ulf, du måste berätta efteråt hur det var, både kränget och besöket som helhet, om du ens blev mätt. 

Jag åt på en jävligt fin restaurang på Island tidigare, Restaurang Perlan, inga stjärnor, men fin oavsett, och dyrt som helvete blev det, och jag var lika hungrig när jag lämnade plejset som när jag kom dit. Dom serverade enligt "franska köket" hette det. Lite häftigt att hela jävla restaurangen snurrar oavbrutet så din utsikt ändras konstant. Men jag blev då fan inte mätt. 

Förbannade franska köket !!!!

Men 12 (tolv) rätter....du borde fylla buken mer än vad jag lyckades med på Island.

En resumé således, Ulf.

Hoppas du får en riktig kanondag/kväll.Glad

Håhå...."förmiddag"
  • Anton Chigurh
    Peeptoe skrev 2013-11-09 13:07:12 följande:
    Tack fina Anton {#emotions_dlg.flower}
    Blygsam och ödmjuk vet jag inte.. men du kan sannerligen konsten att glädja oss kvinns här i tråden Flört
    Det gläder mig att höra, Peep, då jag ser det som min livsuppgift - en av dom -  att behaga det täcka könet....shiny.gif

• Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2013-11-09 13:09:29 följande:
    Trevlig lördag allesammans!

Det är då fan va du är stilig, Arrow. Det har jag sagt innan, men sanningar av denna valör, dom tål upprepas hur många gånger som helst....Skål
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2013-11-09 13:31:10 följande:

God eftermiddag i höstrusket
    FUCK...LoL's, du är mig en bitig fan. Shit alltså.  Mycket vacker lekamen....Skål
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-09 15:35:15 följande:
    Tack Mattias vad glad jag blir att jag är uppskattad i tråden. men måste medge att det skulle vara trevligt att se lite fler bilder ifrån er karlar med
    Du är en otroligt vacker Dam, Ms Jones, det måste jag säga, och jag då min själ levererat mer än någonsin tidigare, dödskallekalsonger å allt enbart för att behaga er Damer på FAMILJELIV,så nu tycker jag du kan lägga upp lite mer lördagsgodis. Jag fick dock kritik, rättmätig sådan får jag erkänna, för valet av kalsonger. Jag fick tom kritik för att ens bära kalsongen, men det misstaget vidgjordes ganska omgående.

"vidgjordes "....är det ens ett svenskt ord !!!

Tjohej. Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-09 15:22:08 följande:
    Ja han är inte dum våran PPP! strategisk kanske?
    PPP är en riktigt trevlig fan. Håller helt med dig....Skål
  • Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-11-09 18:51:26 följande:

........Hjärta
  • Anton Chigurh
    celineswaltzHjärta skrev 2013-11-09 22:27:57 följande:

Typ så här...med eller utan "put" Flört

Fan Gumman !!!

Kommentarer....är helt överflödiga. heartbeat.gif
Svar på tråden Helkroppstråden