• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • PAUSA
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-30 17:00:59 följande:
    haha men det är som jag sa... det är ju inte kul att sitta o ladda upp bilder och sen inte få någon respons alls på det man lägger upp :/
    Gör som jag..... strunta i det och lägg upp bilder för att du själv tycker att det är roligt. Smaken kommer alltid att skilja sig från människa till människa så det är inget att vara ledsen för GladSolig
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (dsföiu) skrev 2013-07-30 17:04:15 följande:

men fan människa va är ditt problem?
  • Anonym (dsföiu)
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-30 17:05:39 följande:
    men fan människa va är ditt problem?
    Lite respons efterfrågades ju!
  • Göteborgskillen2101
    Amys skrev 2013-07-30 17:09:24 följande:

åhhh sicken mage!!! :D gilla gilla gilla! Kyss
  • Göteborgskillen2101
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-30 17:12:34 följande:
    åhhh sicken mage!!! :D gilla gilla gilla! Kyss
    SICKEN KROPP!! ska de vara
  • Ungakillen95
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 16:58:08 följande:
    Fast vem/vilka är det som kör med påhopp egentligen?

I mina ögon är det såna som tar varje tillfälle i akt att skriva nedsättande kommentarer om dem som postar bilder här...
    Som jag skrev så gäller det över hela FL och inte enbart i denna tråd... Men du verkar ta åt dig så det kanske gäller dig också?
  • TheOrp
    Anonym skrev 2012-12-18 11:05:08 följande:
    Silicontuttar?
    Jag tror det.
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2013-07-30 12:22:14 följande:

Försöker du förolämpa nån med att dra till med att hon ser ut att närma sej 50?
    Protest. Eller vad säjer du, Anton?
    Jag säger att 50 åringar kan vara hur heta som helst, både män och kvinnor, finns många som visat det här på FL.

Det är exempel på riktigt vältränade och snygga Damer som är 50+ här, och dom slår sina yngre kollegor med hästlängder..
    Jag är 50, men nog fan för att jag är mer vältränad än majoriteten 25 åringar här i Svea Rike, och jag ser ganska vettig ut för övrigt också. Så visst är det så, BS, att du kan vara 50+ men hur jävla het som helst i alle fall...

Nu försöker "Su" förolämpa varenda jävel i tråden, om så du postar bild på en lilltå hittar denna tragiska människa nåt elakt att spy ur sig. Iofs bryr jag mig inte ett skit, och det har eländet också fattat, men andra får ju stå ut med elakheterna...

Nu vet jag inte din ålder, BS, men du är nåt så in i helvete grann iaf....Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.