• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ungakillen95

Inget mer golfsnack nu please....! Rynkar på näsan

some day skrev 2013-08-01 16:59:28 följande:
    Det blir en eftermiddag vid havet! 
    Hoppas du hade kul, fin bild också
    Det blev ju ännu mer golfsnack efter du postade bilden, du vet vad vi vill ha Flört

• vonKatt
    Ungakillen95 skrev 2013-08-01 17:17:09 följande:

Inget mer golfsnack nu please....! Rynkar på näsan

Hoppas du hade kul, fin bild också smile2.gifDet blev ju ännu mer golfsnack efter du postade bilden, du vet vad vi vill ha Flört
    Tittar du på mig nu???? Men men... Det... Det var ju inte jag som drog igång det igen!
  • Göteborgskillen2101
    PAUSA skrev 2013-08-01 14:57:27 följande:

den här bilden syns inte :( du kanske kan prova att ladda upp igen?
  • PAUSA
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-01 17:30:22 följande:
    den här bilden syns inte :( du kanske kan prova att ladda upp igen?
    Jag vet, har tagit bort den..... här gäller det att hänga med Flört
  • Göteborgskillen2101
    PAUSA skrev 2013-08-01 17:33:56 följande:
    Jag vet, har tagit bort den..... här gäller det att hänga med Flört
    men jag sooov :( snabba beslut du tar med att först lägga upp den och sen ta bort den ;) vill du berätta vad det var för bild då ? ;)
  • vonKatt
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-01 18:05:35 följande:
    men jag sooov :( snabba beslut du tar med att först lägga upp den och sen ta bort den ;) vill du berätta vad det var för bild då ? ;)
    Den var smokin' hot!!!
  • Göteborgskillen2101
    vonKatt skrev 2013-08-01 18:07:08 följande:
    Den var smokin' hot!!!
    retsticka... :( just rub it in!!..
  • vonKatt
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-01 18:09:22 följande:
  • PAUSA
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-01 18:09:22 följande:
    Den innefattade varken fotbollar eller golfklubbor denna gång...... en påklädd bild.
    Tyvärr blir det ju så när det förekommer vassa tungor här inne, bilderna ligger inte uppe så länge då. 
  • Göteborgskillen2101
    vonKatt skrev 2013-08-01 18:11:53 följande:
    SkrikandesGråter