Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Helkroppstråden

I Rose I skrev 2013-12-12 14:46:34 följande:
    Bakifrån där mannen drar dig i håret och slår dig med ett bälte alternativ handflatan är värd att testas.
    Check...
  • Fjäril Vingad
    NyttNamn skrev 2013-12-12 15:24:35 följande:
    I en dusch långt ifrån de flesta... Ligger väl närmast sanningen.. SkrikandesObestämd
    Så går det när man bort långtbortistan!
  • Fjäril Vingad
    Speak up skrev 2013-12-13 12:13:20 följande:
    Är det kallt där du befinner dig..? Solig
    Haha!
    Nja, tog bilden hos pojkvännen igår och han har alltid balkongdörren öppet lite grann... så helt varmt var det inte nej.
  • Fjäril Vingad
    Speak up skrev 2013-12-13 12:18:59 följande:
    Ingen orsak alls, du! Glad Hoppas bara han stängde dörren fort efter att bilden tagits.
    Njäh, sen gick jag upp och la mig under täcket i soffan i stället, skulle kolla på film.
  • Fjäril Vingad
    Speak up skrev 2013-12-13 12:22:05 följande:
    Myspys! Solig (Vilken film blev det då?)
    Book of Eli eller vad den nu hette. Inte så bra men vafasen, hade jag börjat titta var det ju bara att se färdigt!
  • Fjäril Vingad
    Speak up skrev 2013-12-13 12:27:10 följande:
    Ah, den har jag inte sett än, men det kanske blir av nån gång. Skönt att ändå sitta och slappa framför en film. Det var ett tag sedan jag tog mig tiden att göra det. Glad
    Jag gör det väldigt sällan tyvärr, så det var ju trevligt att bara ta det lugnt en kväll. Behövs inför julstressen, hehe.
  • Fjäril Vingad
    Speak up skrev 2013-12-13 12:32:15 följande:
    Helt riktigt! Solig Jag ska själv se till att försöka stressa så lite som möjligt i jul.
    Jag ska också försöka. Har dock inte barnen på själva julen, så vi firar lördagen före jul... Så inte lika mycket tid kvar att fixa det sista.
Svar på tråden Helkroppstråden