Helkroppstråden
Ångrade min lathet med reprisbild och levererar lite nytaget till kvinnorna!
Ångrade min lathet med reprisbild och levererar lite nytaget till kvinnorna!
Black Celebration....
Hälsar på här efter ett segt bakispass på gymmet :) Ha en strålande!
Anton och Celine, så himla vackra.
Trevlig kväll och natt alla.

åh, vilken komplimang, nu blev jag glad!?.brukar oftast få motsatta reaktionen?.och skrämma iväg "folk" med min totala trygghet i mig själv och den jag är.
De samma MaryM och fina läppar :)
Godnatt Mary, sov gott. :)
ahh men gullisar då! har nästan fått för mig att det inte är socialt accepterat att en tjej är självsäker och 110% nöjd med sin person?..kör vidare på mitt trygga ödmjukt självsäkra spår.
Vackra kvinna!
Hade du inte redan funnits på min girlcrush lista, hade du garanterat hamnat där nu!
Nu blev jag inspirerad...
Forts. musiktema
Roxette - Dressed for success
Tänkte bjuda på en bild...Jag, omfamnad av en underbar man...De armarna...
Jo, och som du vet Gumman, så har jag grejer på gång, någon av nedanstående tror jag blir ett utomordentligt bra val. Speciellt den översta är en väldig vacker och lämplig accessoar.
Och förresten, så är jeans djävulens påfund, men har du lovat. Så har du. Det blir till att kränga på mig dom blå och fota mig med den MEST UNDERBARA KVINNA som gud har skapat. Någonsin.
Och vilka härliga kommentarer från så många UNDERBARA människor, ni är bara så helvetes gulliga, och, ni är så många att tacka för era kommentarer.....vilket jag har svårt att hinna med, men min kvinna har iaf tackat för ert uppmärksammande av materialet hon lägger upp. Jag får hålla mig till ett kollektivt TACK allihopa, ni är bara för jävla goa.
EN RIKTIGT STOR KRAM till er......Typ imorrn då.
//Anton
Glad pisk !
Är det pisk, förlåt påsk snart? :)

Mmmm.. Piskhelg som stundar. Härligt :)
Hmm är det inte trettondag knut först, sedan smisk och sen får vi njuta av påskharens läckerheter...
Love that ass!
Akta dig för haren när står sådär :)
Haren e ju släkt me kanin. O vi vet ju alla hur kaniner är :p
Vad du gör med tomten vet inte jag men han tycker nog du e snäll och ger dej många Julklappar :)
Wow, jättefin bakdel, Mary. :)
Snygg rump dedära!
God morgon!
Fina fina Mary...Vad läcker du är
Fantastiskt fina former och ett grymt ass!!!
[quote=75103350][quote-nick]Coku skrev 2015-04-02 16:01:07 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack :)
Glad påsk till er alla!