Helkroppstråden
Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.
Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.
Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss
Ta din tid istället och det är inte fel att strunta i detta för att få ha dina tankar för dig själv. Du är värd att vänta på sötnos. Kram från fröken L
Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.
För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.
Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.
Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)
Var rädd om er :)
Som sagt, inte speciellt trådsmal men jag är glad ändå eftersom livet blir vad man gör det till. 
En liten repris. Jobbar så mycket så jag
varken hinner eller orkar ta nya bilder.

Lika härlig oxh sexig som vanligt!