Helkroppstråden
Ok, men vet du vad jag tror?? Han har flera trumfkort i form av överstrykningspennor i olika färger som han spar på lite grann!.. :)
Ok, men vet du vad jag tror?? Han har flera trumfkort i form av överstrykningspennor i olika färger som han spar på lite grann!.. :)
I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumstil
....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissa

Wow. Du är verkligen vacker så det svider i ögonen. Vilken kropp, och du har en otrolig känsla för stil. Så fint!
Inte mycket man kan säga om dessa bilderna, de är perfekta.
Ojojoj! Ja tvåårsdagen bör firas å det kan ju du uppenbarligen!! Du är som den finaste bakelse bakad med stor omsorg och finess, toppen!!
Ett särskilt vackert jubileum med dina fina bilder, C!
Ojoj vad säger man mmmmm
Hej Celine
Du är GRYMT seeeeexxxxxiiiiiiig !!!
Härliga bilder på fint motiv! Känns lite som avslutningen på en bra nyårsfest!
Wow
Vilken otrolig kropp!! Det är något med bilder som lämnar lite åt fantasin, att du sedan väcker fantasin även med ord gör inte saker sämre.
Herregud, Gumman orden kommer inte räcka till, finns INGEN möjlighet att göra dig rättvisa. Det behövs liksom heller inte. Bara titta på bilderna. Gud i himmelen.....
PussDin //Anton
Så vacker du är!!!
Tjusigt Celines! Inte för att det gör mig det minsta förvånad
Stilrent & himlarns erotiskt!
Du är fantastisk, Celine...!!
Han har fått en härlig kvinna att njuta av, den käre Anton...!
herregud vilka fina bilder i tråden...det finns många vackra flickor och pojkar här inne
Aaaah, min Gumma bara för att det är du.....så...
Tog denna igår, som du vetå jag är förbanne mig inte nöjd med den, men jag vet att du är det. Och det är det enda som spelar roll.
....så jag skickar med en repris åssåPUSS
Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!