• vonKatt

Helkroppstråden

... Så jag behöver ju inte posta fler bilder då.

• vonKatt
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-03 23:41:26 följande:
    Går ju inte att tävla mot Dollyn! Hon är ju tokläcker! smile1.gif

Och jag lägger ju upp bilder för min skull, inte andras. smile5.gif
    Så sant!
  • Göteborgskillen2101
    vonKatt skrev 2013-08-03 23:44:21 följande:
    jo då sluta inte med de!! du e också het på ditt sätt ;)
  • pinkdolly

Men så kan ni ju inte säga jö... Alla tjejer här är ju superheta! Och nej, det ska inte vara någon tävling eller bedömning av något slag, då går jag i strejk!

• Göteborgskillen2101
    pinkdolly skrev 2013-08-03 23:53:33 följande:
    Men så kan ni ju inte säga jö... Alla tjejer här är ju superheta! Och nej, det ska inte vara någon tävling eller bedömning av något slag, då går jag i strejk!
    där ser ni!! INGEN tävling er kvinnor emellan! :) OCH det var INTE vad jag försökte uppmana till :) ville bara dela med mig utav vad jag tänkte... så klart är alla heta här inne ;) 
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-08-03 23:44:21 följande:
    Joooooooo det måste duuuu =/
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-08-03 23:53:33 följande:

Jag började strejken för tio minuter sen.

Får väl trösta mig med att jag är het på mitt vis!

*skrattar högt*
  • Göteborgskillen2101

förlåt om någon blev arg på nåt sätt nu.. ville ju bara säga vad jag tyyyyycker :(

• pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-08-03 23:58:15 följande:
    Jag började strejken för tio minuter sen.

Får väl trösta mig med att jag är het på mitt vis!

*skrattar högt*
    Haha ;) nejje! Kom igen katten! Du är jättefin!! Jag är kär i både dina bilder och din personlighet ;)
  • vonKatt
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-03 23:56:23 följande:
    där ser ni!! INGEN tävling er kvinnor emellan! :) OCH det var INTE vad jag försökte uppmana till :) ville bara dela med mig utav vad jag tänkte... så klart är alla heta här inne ;) 
    Lär dig uttrycka dig då. Vad är det för fel på att rakt uppochned skriva: Dolly, det där var fanimig det snyggaste jag sett! Jag önskar vakna upp och den bilden är det första jag ser varje dag.

Eller nåt annat. Varför blanda in alla i hela tråden och skriva att det där bräcker ni inte.

Alla tycker olika, det är vad tråden går ut på.