Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

celineswaltzheartbeat.gifskrev 2013-11-28 00:27:21 följande:

Det handlar inte om att du inte duger...du duger så bra så men du vet...det finns en annan man som har en alldeles särskild plats i mitt hjärta...
    Hjärta Hjärta Hjärta 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (patetiskt) skrev 2013-11-28 18:33:55 följande:
    Jag gör så gott jag kanGlad
    Klarar du inte mer än , Patte...då har du fanimej problem. Stora problem !!!
  • Anton Chigurh
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 05:38:46 följande:

En vecka har gått så............................................
    ........................ {#emotions_dlg.flower} Skål TGIF {#emotions_dlg.flower}Skål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag tänker gaffatejp, aka silvertejp, här....fan så vacker du är Krokus. Helvete alltså....aaaah

........Skål............eller Kaffe då. För tidigt med brännvin och outspädd hallonsaft. 
  • Anton Chigurh
    Liberatated skrev 2013-11-29 07:53:09 följande:
    Mmm så het
    Eftersom som du citerar mitt inlägg, Mein Liber, så förmodar jag att det är mig du syftar på här.

...så tack. Tack så mycket.Skål
  • Anton Chigurh
    celineswaltzheartbeat.gif skrev 2013-11-29 10:22:52 följande:

Litet bidrag till tråden...
    HELVETE GummanHjärta...du är bara VACKER, sexig, läcker, så HET...du är mer än en kvinna, du är en drömkvinna , du är så grann att det känns overkligt. Fast i mitt fall....så har drömmen gått i uppfyllelse. 

Du ÄR den mest underbara kvinna som gud har skapat, Celine.Hjärta  No doubt at all.....och du har gjort mig till den lyckligaste mannen på detta klotet.

Puss Kyss
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-11-29 16:30:34 följande:
    Vad menar du, ligger ni med varandra? Eller är du den lyckligaste mannen på jorden av att kolla in bilder av någon du inte känner på nätet?
    Vad tror du ??? 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-11-29 16:36:30 följande:
    Ja, jag inser att tanken är lika otrolig och överraskande som att det skulle finnas liv på mars men ja, det låter ju onekligen som om du insinuerar att den där kvinnan har sex med dig.
    Mmm, och du kommer aldrig få reda på vilket, Ermenegildo, du om någon borde veta att jag inte är så korkad att jag går ut öppet med vem jag har, eller inte har, sexuellt umgänge med av FL's underbara kvinnor. 

Förresten vill jag minnas att NASA funnit spår av liv på Mars. Vad säger det dig, Ermenegildo !!!

Men jag skall åka hem från jobbat nu, och du kommer i vilket fall aldrig få ett rakt svar. Men om du tänker efter lite. Så tror jag du kan räkna ut en del...saker.

Ha en fortsatt skön fredag...Glad 
  • Anton Chigurh
    Piper's pipe & pipeliner's skrev 2013-11-29 16:40:22 följande:
    Jag är säker att har man AC som initialer...har du lagt in en stöt eller två och det numera slår gnistor mellan er! 
    You are my man, PPP....Skål
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-11-29 16:47:19 följande:
    Jag är för lat för att tänka. Är det inte nog att jag lärt mig orka med dina kursiveringar och fetstilar.

Men grattis då då! Det måste också vara hoppingivande för alla möjliga män i världen.
    Jodå, självklart är det det.....Glad
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-11-29 21:42:57 följande:
    Jag är väl den enda nyktra och uttråkade här ikväll...Drömmer nåja, jag lägger upp en repris från i tisdags. God kväll allihopa. 

Så snygg du är, Matilde, du är riktigt jävla grann....Glad

Svar på tråden Helkroppstråden