• NyttNamn

Helkroppstråden

Önskar alla en skön helg! 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    HäckHäxan skrev 2015-09-20 18:52:23 följande:
    Åh du vackra varelse!
    Men tack finaste Häckis!!! :-* 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Godnatt tråden... 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    yachtman skrev 2015-09-21 06:51:27 följande:
    Wow. Sicken tur att jag missade den i går. Annars hade jag ju fått sova på rygg hela natten....

Underbart härligt att få den som morgonbild också.
    mickebusen skrev 2015-09-21 09:41:22 följande:

Mmm härlig bild fan vad sexig du är

Tack hörni! 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Black and white sundaybutt...

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Blueskillen skrev 2015-09-27 15:01:42 följande:
    Mörk, vacker och mystisk kvinna. Och sen vilket fint grepp om bröstet. Njuter.
    Snarare blek, medelålders och småfet, långt ifrån mystisk - men ditt förslag lät bättre så vi kör på det!    

Sen stavas det stjärt. Skärt är en färg, eller treåringsspråk för nån som skurit sig... 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

God kväll i tråden... 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Kikar in lite så här på en seg söndag... Ser att den återkommande frågan om riktiga och låtsas kvinnor är på tapeten igen... 

Kan man inte bara föredra en viss kroppsform och uttrycka gillande för den, utan att racka ner på andra?  Vad gör mig till "mer kvinna " än min smalare väninna - förutom det uppenbara: kilona??! 

Just det där med att vara en "riktig" kvinna eller ej upprör mig lite - då jag fler än en gång på fullt allvar fått höra att jag INTE är en "riktig" kvinna, då jag inte klämt ut mina ungar genom fittan. Eh... 

Gilla de kroppar ni gillar, och ge uttryck för det om ni så känner,  men man behöver väl för den skull inte "shamea" (hjärnsläpp???) det motsatta.  Jag är mycket väl medveten om att min kroppsform tilltalar långt ifrån alla.

Somliga tycker även att den är motbjudande... Och det är okej, men jag gillar inte att få det kastat i ansiktet i form av att "tänk om alla äckliga tjockisar kunde hålla sig från selfies, så vi bara får se de smala snyggingarna!" 

Skärp er!  Alla är vi olika, och alla gillar vi olika... Ha en skön kväll i tråden :-* 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Noname00 skrev 2015-11-22 17:48:22 följande:
    Va fin du är.....jag vill inte säga för mycket...
    Tack  

Vet inte vad du inte vill säga för mycket av, men... Som förtydligande till tidigare ; det är helt okej att uttrycka sig i stil med "vad fin du är!  Jag gillar verkligen lite fylligare kvinnor! " 

Däremot inte att fortsätta ovanstående med "... Till skillnad från alla knotiga fruntimmer som visar upp sig, fan man sticker sig ju på dem! "

Eller tvärtom :-P 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Firepants skrev 2015-11-22 22:44:57 följande:

[quote=76034793][quote-nick]NyttNamn skrev 2015-11-22 22:10:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt tjusigt!

Tack  
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (llslvs) skrev 2016-01-14 01:29:19 följande:
    VAR är alla vackra kurviga damer??
    Ligger i soffan och äter choklad...  Eller nåt??  

Exakt hur tänker du om det här med betoning just på "vackra"? Det är ju rätt stor skillnad från person till person vad de anser vara vackert,  hur ska nån här veta vad just du vill se utifrån sådan knapphändig info?? 
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden