• ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-08-06 09:07:47 följande:

God morgon....en innan duschen
    Inte schysst att få oss att nästan hyperventilera så här på morgonen...;)
  • FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-06 09:15:23 följande:
    Förlåt pausa. Hade ingen aning att det inte gick att se. Ska minska ner dem så får vi hoppas du oxå kan se..;) testar direkt här och nu...
    Mycket bättre nu! Fina ben! Glad
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • PAUSA
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-06 09:15:23 följande:
    Förlåt pausa. Hade ingen aning att det inte gick att se. Ska minska ner dem så får vi hoppas du oxå kan se..;) testar direkt här och nu...
    Nu är jag mycket gladare Skrattande.
  • Anonym (snusko)
    pinkdolly skrev 2013-08-06 08:33:53 följande:
    God morgon snyggingar!
    Wooooooooaaaaaa.. runk runk runk!!!!

• Anton Chigurh
    Anonym (snusko) skrev 2013-08-06 09:49:46 följande:
    Wooooooooaaaaaa.. runk runk runk!!!!

Du är inte rädd att du börjar kännas en aning tjatig med din F-A-P FOLDER..snusko...tror du verkligen folk bryr sig som lägger upp bilder i denna tråden. Speciellt efter allt tjat som varit...

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (snusko)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-06 09:54:40 följande:
    Du är inte rädd att du börjar kännas en aning tjatig med din F-A-P FOLDER..snusko...tror du verkligen folk bryr sig som lägger upp bilder i denna tråden. Speciellt efter allt tjat som varit...

Jag bryr mig inte i huruvida andra bryr sig eller inte... Jag gör min grej helt enkelt Skrattande
  • Anton Chigurh
    Anonym (snusko) skrev 2013-08-06 09:57:00 följande:
    Jag bryr mig inte i huruvida andra bryr sig eller inte... Jag gör min grej helt enkelt Skrattande
    Undras om det är fler än jag som finner det en aning tragiskt !!!  Att det är din grej. Att vidarebefordra andras bilder.

Jaja, du mår kanske bättre av det och det är ju huvudsaken. Tror jag. 
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2013-08-06 10:01:37 följande:
    Undras om det är fler än jag som finner det en aning tragiskt !!!  Att det är din grej. Att vidarebefordra andras bilder. Jaja, du mår kanske bättre av det och det är ju huvudsaken. Tror jag. 

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Anton darling.. Brukar du inte vara duktig att påpeka att puckon, nollor och troll - dem ignorerar vi?! Gå efter den devisen även i det här fallet.. :-*

Pour some sugar on me...
  • Anonym (snusko)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-06 10:01:37 följande:
    Undras om det är fler än jag som finner det en aning tragiskt !!!  Att det är din grej. Att vidarebefordra andras bilder.

Jaja, du mår kanske bättre av det och det är ju huvudsaken. Tror jag. 
    Tja, din grej verkar ju vara att smöra för de bekräftelsekåta kvinnor/slynor som finns på forumet, och du fortsätter ju med det trots att du får kritik, och en del anser att du är en tragisk filur som sitter ensam hemma på kammaren och smygrunkar när mamma är och storhandlar...

Och uppenbarligen så mår du bra av det  och fortsätter...