Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Hettjej skrev 2014-09-10 14:37:24 följande:

Fan då...jag vill tydligen alltid vara "på rygg".

Nån som vet hur man får de att hoppa in här precis som de ser ut i min lur, stående alltså?

Förmodligen är bilderna litet för stora när du laddar upp dem, om du förminskar bilden innan så brukar det gå bättre... Tror vissa använder en app som heter Simple Resize
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Snart hemgång...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    daddy G skrev 2014-09-10 18:40:33 följande:

Arrow, du jobbar bra med skuggor och kontrast, snyggt
    Anonym (MeandMyself) skrev 2014-09-10 18:55:41 följande:
    Snygg!
    Tack för de vänliga orden!

• straight arrow
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-10 19:40:40 följande:

En bild från förra hösten

Japp, gillar att ta selfies

Resultatet blir ju väldigt vackert, så jag förstår det.
  • straight arrow

God morgon!

• straight arrow
    Snuskig1 skrev 2014-09-11 08:32:21 följande:

Och ni är lika vackra som vanligt båda två

Godmorgon och hoppas karantänbarnen blir krya snart !

Tack snygging! och jag önskar detsamma om barnen, Alice...
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-09-11 09:43:42 följande:

På jobbet..

Eller nej, skoja bara, har inte tid med sånt lyxigt som att posera framför kameran på arbetstid. Man kanske ska byta karriär? ;)

Snygging! Jag kunde tänka mig att jobba med att fotografera dig hela dagarna, snacka om drömjobb... :)
  • straight arrow
    Anonym (Lyktan) skrev 2014-09-11 12:40:56 följande:

Hejhej

Ny här. Försöker att lägga in en bild men utan att lyckas tyvärr. Hur är enklast att göra det?

Man behöver veta litet mer om hur du gör när det inte fungerar för att hjälpa till... använder du mobil, dator, surfplatta?
  • straight arrow
    Anonym (Lyktan) skrev 2014-09-11 13:32:12 följande:

Har allt så frågan är vilken är enklast? =), men försökte nu från datorn iaf

Ibland från datorn går det inte på första försöket, utan först på andra... ev. prova med annan bild också om det inte går
  • straight arrow
    Anonym (Lyktan) skrev 2014-09-11 14:19:14 följande:

Nu så =) Första bilden här =)

Snyggt!
Svar på tråden Helkroppstråden