• Matildet

Helkroppstråden

Hojtar skrev 2013-12-07 21:10:15 följande:
    Flört tack... nyduschat... 

Då ska prova den även om jag inte dricker vitt så ofta - gillar mera den röda sorten, här är en av mina favoriter: (www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchq...+(nr+6010)&artikelId=366416&varuNr=6010&referringU rl=%2fTemplates%2fPublic%2fPages%2fGlobalSearchPag e.aspx%3fsearchquery%3dAllegrini%2bValpolicella%2b Superiore%2b(nr%2b6010)%26id%3d1594%26epslanguage% 3dsv)

För mig är det tvärtom. Föredrar vitt då det oftast är sötare. Dessutom tål jag vitt vin bättre än rött. Har fått många bakfyllor med rött...Skäms
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Hojtar skrev 2013-12-07 21:34:18 följande:
    Det är ju individuellt Glad  Andra favoriter som är värda att rekommenderas? Jag ser ju nu att jag behöver utvidga vyerna och kanske prova lite mera de vita vinerna...
    Låter bra detFlört Däremot är jag inte så bra på att komma ihåg namnet på de viner jag druckit... Brukar hålla mig tlll just Tre Apor och Diamant, då jag vet att de är goda. Är tråkigt om man köper en box med ett vin som är riktigt "vidrigt". 
    Hm...jag borde nog också vidga mina vyer lite låter det somGlad
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Hojtar skrev 2013-12-07 22:16:23 följande:
    Tack för de två tipsen, försöker hitta det vita som jag provade senast, finns i box men ack så svårt när man inte kommer ihåg namnet. Borde ta bild varje gång när har provat något gott :) Vän med rosé n'r det varmt och soligt ute?
    Det kan vara en bra idé, för mig också, heheGlad
    Oh ja, älskar rosé, det funkar oavsett årstid. Då har jag en favorit, som jag faktiskt kommer ihåg namnet påFlört
    Ett chilenskt vin, jättegott. Det rekommenderar jag starkt, om du inte testat det änGlad Länk:

http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&combinedland=%5eChile%24&varugrupp=Ros%C3%A9vin&groupfiltersheader=Default&artikelId=363423&varuNr=6896&filters=varugrupp%2ccombinedland%2c
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Movit skrev 2013-12-08 00:11:16 följande:
    mmmmm
    Glad
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Mer tuttar! Godnatt underbara folket!

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 11:22:02 följande:
    Matilda, du är vacker som en huldra... SoligHjärta Så skön. {#emotions_dlg.flower}
    Speak up skrev 2013-12-08 11:24:24 följande:
    Dessa UNDERBARA bröst, sötnos!!! SkämsHjärtaHjärta
    Nu må du tro att det kittlar i den här unge mannens alla fingertoppar + tunga! Tungan ute Hmn, skulle de ha något emot att bli sugna på..? Oskyldig
    Awwhh, tack så mycket heting!SoligHjärta De skulle absolut inte ha något emot lite sällskap nej...OskyldigAlltid för digFlörtHjärta

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 12:36:22 följande:
    Aaaawh... Skäms{#emotions_dlg.flower} Nu rodnar jag här, Matilda! Iiiihh...
    Det skulle jag vilja se...sånt får det att pirra i magen på mig, hihi{#emotions_dlg.flower}GladHjärta
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Lennart Alstermo skrev 2013-12-08 03:45:27 följande:
    Vad har du för hårfärg? 

Nej en bild till, snälla
    Mörkbrunt, med lite inslag av rött iFlört
    Liberatated skrev 2013-12-08 06:58:36 följande:
    Mmm vilka fina du har
    Tackar LiberSolig
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 12:57:26 följande: