• Speak up

Helkroppstråden

celineswaltz skrev 2013-10-20 22:19:03 följande:

Spännande... Får jag en ledtråd ?...:Påverkas denna bristningsgräns av helkroppstrådens kvinnobilder ?...
    Ärligt talat, mycket berodde på den utsökta söndagsmiddagen - sparrispaj med parmesanost. Tungan ute Men visst hjälper de urläckra bilderna till. Det gör de! Flört
  • Speak up
    Anonym (doff) skrev 2013-10-20 23:54:25 följande:
    Natti......

Oooh... Godnatt på dig också, du vackra varelse! Solig Wow! Den bakdelen var inte att leka med. (Eller så är det precis det den är!) Flört
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-22 16:42:32 följande:

Mangoo... HjärtaHjärtaHjärta Förlåt att jag är så rakt på sak, men bäst att vara ärlig - Du har underbara bröst. Oskyldig
  • Speak up
    Liberatated skrev 2013-10-22 15:56:00 följande:
    Damn så snygga
    En till som har underbart vackra bröst! Drömmer Mmmh... Värmer fint i höstkylan.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-22 17:02:47 följande:
     Tack{#emotions_dlg.flower}!! Och för att vissa anonyma ska slippa säga det så gör jag det....... dom är fejkFlört.
    Hmn... Jag tycker "fejk" är ett så nedlåtande ord. Det räcker med att jag ser att de är fina. Mer behövs inte! Glad Men okej, tack för info.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-22 17:13:25 följande:
    Jag har inget emot att vara ärlig och ja.. de är fejk...... men för vissa... som du tex spelar det inte så stor roll Kyss
    Hehe, nej jag är absolut en av dem som inte lägger allt för stor vikt vid om det utförts ingrepp eller inte. Det viktigaste för mig är att de ser vackra ut, vilket jag som sagt tycker att de gör. Flört
  • Speak up
    Nyfiken gul skrev 2013-10-22 17:30:44 följande:
    Bjuder på en rumpa jag också då....    

Men hörru..! Såhär får du inte göra! Det finns ju inget sexigare än en snygg, läcker rumpa i ett par vita bomullstrosor! SkämsSkämsSkäms Älskar... Hjärta Retsticka!!!
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-22 17:31:04 följande:
    Om man ska tro på vad som skrivs så FL (vilket man inte alltid ska) så finns det delade meningar om detta men jag går på din linje Skål.

Haha snygg invit där Cool. Vem vet... det kanske trillar in några A4:aFlört.

Bara du har dubbdäck på är det lugnt Flört. Bjuder på Pucko och "vurre" om/när du kommer Drömmer.

Gillar hur du tänker......... IGENSkål!!

Kyss på dig !!!

Kyss på dig själv, vännen! (Sätt pussen var du vill!) ^^
  • Speak up
    Lussekatta skrev 2013-10-22 17:43:25 följande:
    Oh herre min skapare! Skäms Han har verkligen lyckats med sitt jobb här - vår Skapare alltså! Flört En sån välformad och inbjudande häck. Hjärta
  • Speak up
    Zack skrev 2013-10-22 18:28:29 följande:
    Det där är ju.....ett mästerverk. Någon måste ha varit på ett fantastiskt humör när han skapade dig.
    Underbar. Helt underbar! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden