Anonym (En dörr från förr) skrev 2014-04-11 12:09:09 följande:
Tackar, hur går Mepetite klädd en sån här fredag då? Och vad gömmer sig under på en fredag?
Sitter på stadsbiblioteket i svarta skinnyjeans, stövletter och figursydd kappa. Under toppen gömmer sig en uppsvälld mage pga allt kaffe dessvärre :'(
Anonym (En dörr från förr) skrev 2014-04-11 12:22:48 följande:
Med den beskrivningen av klädsel och vetskapen av ditt utseende så får jag bilder från någon Hollywood film, där den snygga tjejen letar sanningen i biblioteket. Uppsvälld mage har jag svårt att tro när det gäller dig men jag har sett att du fyller dina blusar men inte med magen då... Du förstår att tystnaden är lika stor i tråden som på bibblan nu när vi grabbar undrar om du tänker posta någon bild hälsning till oss....
Anonym (En dörr från förr) skrev 2014-04-12 13:25:48 följande:
*stirrar*..... Lika tyst som jag var igår när spänningen var olidlig... Försöker pressa fram något vettigt att säga men en bild som säger allt är det svårt att säga emot... *stirrar*
Hoppas du inte dog! Kul att man kan få dig att tappa hakan.
Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 15:25:03 följande:
Synd att det bara var till han, annars hade man ju kunna kommentera hur ofantligt vacker du var på bilden och att du har då ben och mage som får en att bara vilja skriva en liten romantisk trudelutt på gitarren åt dig!
Men som sagt...nästa gång kanske man kan tala om det.
hahaha, fail från mig. synd att jag missade den truddelutten, DAMN