Inlägg från: Pinkie Pie |Visa alla inlägg
  • Pinkie Pie

Helkroppstråden

leker "liten rosa ponny på alla fyra"-leken....hade varit roligare med lek-kamrater!

• Pinkie Pie
    jonase89 skrev 2016-01-12 14:30:14 följande:
    Rejält sensuellt och sexigt! Hade nog varit härligt att befinna sig i rummet när du intar den där positionen.. ;)
    haha hade antagligen vari mycket trevligt!
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-01-12 15:58:18 följande:
    Spännande.... Okej om jag slänger på mig min hatt och hoppar upp på ryggen? Eller behöver jag fånga dig med lasso?
    alltså jag är ju rätt vild av mig och svår att tämja så ett riktigt starkt lasso är att föredra!Drömmer
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-01-12 20:25:17 följande:
    Har allt sett på tv hur dom buntar ihop små kalvar med lasso, tror jag göra samma med dig hahah först fångar jag dig buntar ihop dig och slänger dig i bingen hahaha
    tycker jag låter som en bra plan! men bara så du vet så går det ett rykte om att jag är mer bångstyrig än 100 kalvar så förbered dig på en riktig utmaning!Oskyldig
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-01-12 20:44:33 följande:

Aah, i värsta fall tar jag och letar fram geväret med sömnpilar ;) fast jag vill nog ge det ett försök först ;)

Du är varmt välkommen att komma och försöka
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-01-12 21:12:30 följande:
    Ska leta upp lassot och kolla efter en lucka i schemat ;) annars låter jag dig vänta tills våren och ponnysläppet så man får se härliga vårkänslor i benen :D
    haha jag ponnysläppet i vår vill du inte missa....den här rosa ponnyn är den mest vilda och ystra av dom alla......många har försökt tämja henne, få har lyckats! men jag tror på dig!Drömmer
  • Pinkie Pie
    MrGrå skrev 2016-01-13 21:26:48 följande:
    Lyckades springa förbi gymmet idag.. helt ok form för att vara så tätt in på julen tycker jag  Glad
    ojojoj hörrudu det där var en alldeles alldeles fantastiskt trevlig överkropp! duktig du e som lyckades ta dig till gymmet!
  • Pinkie Pie

lite bilder från morgongympan med de välkända övningarna "kurvig planka" och "fiffiga situps"Drömmer

• Pinkie Pie
    Movit skrev 2016-01-14 10:59:02 följande:

Jag tror att du med all säkerhet behöver en PT för hjälp med dom där övningarna. Men dina träningskläder är helt korrekta för den här PT'NS baktankar........
    hahahaha brabra, var lite rädd att jag "overdressed" men nu känner jag mig trygg igen Drömmer
  • Pinkie Pie
    Man 78 skrev 2016-01-14 11:12:38 följande:
    Snyggt, hjärtat på rätta stället, eller inte........
    Hur lyckas du fota själv?
    tackar!
    använder appen "camera timer", supersmidigt!Glad
Svar på tråden Helkroppstråden