Inlägg från: Anonym (Oj!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj!)

Helkroppstråden

Så - du tål inte att man säger något om dig och din kropp?
    Du är fantastiskt vältränad och tajt och jag är säker på att du tilltalar en hel del killar här - MEN - jag föredrar lite mer daller och sladder eller vad man nu vill kalla det. Har ALDRIG kritiserat dig utan bara påpekat att jag tycker du är fin men föredrar annat. 
    Pallar du det?

• Anonym (Oj!)
    Anonym (Softy) skrev 2018-06-17 21:23:02 följande:
    Nu råkar vi vara helt ointresserade av vad du inte gillar så knip igen. Du tillför ingenting med dina sunkiga kommentarer.
    Wow - du träder in och går till anfall. Intressant!!
    Sunkig?? Vad är det?
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-06-18 18:03:55 följande:
    Inte lika varmt i luften längre :(
    Uuuuhh! Mmmmmmm, typ ....
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-06-22 19:41:44 följande:
    Vilket vackert hår och underbar rumpa du har.
    Öööööööhh - va?? Har hon hår också??? Får titta igen ....
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-07 18:23:13 följande:
    Fnasiga axlar, en platt röv och en lapp som sticker upp ur kalsongerna är inte varken snyggt eller sexigt.
    Hahaha - wtf?? Låter som om jag hade lagt upp en bild ju ...
    Nåja, tjafsa vidare. Ger lite liv i tråden istället för en bild på typ 93 flåsinlägg.
    Nä, nu går jag o klipper lappar ur kalsingarna - ha det!!!
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-08 19:20:55 följande:
    Tror du fångat en bra bild. Vilken människa vore inte outhärdlig med enbart en dryg sida, tänker jag. Den dagen jag entrar det forumet som användare kan jag lika gärna lägga ner helt. Här hänger jag av olika anledningar. Sex är ett stort intresse, det finns trådar där relevanta saker faktiskt diskuteras. Just den här tråden innehåller både enstaka attraktiva bilder och mycket skratt för den som tyder.

Tack förresten.
    Hahaha, du är dryg som en jävla Ajax-flaska men jag hajjar vad du menar.
    Jag har vänt mig emot en del här i tråden o fått måsskit på kapellet för det innan.
    Dock har jag inte så mycket vänt mig mot de som lägger in bilder - vilket jag kan förstå att man gör ....
    Det jag reagerar på är alla jävla runktomtar som vaknar så fort de får se lite naken hud. Man undrar ju vilka fattiga och ensamma liv de lever annars .... när man måste kommentera VARENDA bild på en tutte eller skinka som läggs in.
    Som sagt - du är en jobbig jävel men i princip ger jag dig rätt fullt ut!!
    Kolla Cam4 om ni vill se naket istället - mer action o inget gnäll.
  • Anonym (Oj!)
    jagärelsaa skrev 2018-08-08 21:14:01 följande:
    Ingen bryr sig!
    Men Elsaa - du har ju krossat både ett självförtroende och ett ego på samma gång!!!
    Good job - haha
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-08 22:09:56 följande:
    Tror de flesta hajjar - egentligen. Men sådana som du och jag ger de ju öppna dörrat att slå in, trots att det är deras dörrar som står och drar. Knarrar som fan tror jag. Huruvida mycket de runkar, kommenterar saker som får en att undra hur det är ställt där uppe eller att de som postar indirekt utger sig för att vara drottning/kung fastän man osar falskhet, det struntar jag i. Men det är många här som är urbota knäppa och ger man sig in i leken får man tåla att folk kanske kommer skratta.

Tack. Från en dryg jävel till en annan. (Cam4 prövade jag för övrigt för ett antal år sedan, som deltagare.)
    Yepp - så är det, pissar man i lovart så kommer det att stänka tebax - ofelbart, hahaha
    Stå på dig - oavsett du är en han eller hon (kommer INTE att föreslå att du skulle vara en h-n) Sån är jag .....
    Blir väl snart avstängd här ändå eftersom jag råkade påstå att någon som inte orkade stå för att de ville ha fler barn inte hade TV och råkade referera till Familjen Annorlunda - somliga har ingen självdistans alls ....
    Så - gonatt då, hahahaha
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-08 22:27:13 följande:
    Ja, man kan inte stå och undra varför inte alla kammar medhårs bara för att man själv bestämt det borde vara så. Då har man lite att lära. Självinsikt är en sådan bristvara och det är det som är grundbulten till all den humor som uppstår! Haha ja men så är det, många med konstig syn även på familjelivet här. Gonatt!
    Still alive and kicking ..... moooaaahhhahahahaha
    Just saying ..
  • Anonym (Oj!)

Ytterligare en som inte är läskunnig och får alla bilder att försvinna ...
    Kan du inte visa din lille vän någon annanstans??
    Har du inga kompisar??

Svar på tråden Helkroppstråden