Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-18 01:30:27 följande:
    Citerar denna med
    Och du har ett för jävla grant framparti, Matilde...shiny.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 11:14:11 följande:

Fan va snygg du är, Krokussleigh.gif
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-12-18 12:58:39 följande:
    Tråååk... Väntar på en buss... Repris-Bildlänk som tidsfördriv... www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/phpzmr...
    Min vackra NN.....Kyss

Min kvinnaHjärta och många med henne, blev lite förtjusta i TOMTEBILDEN, så därför lägger jag upp en till, en exceptionellt vacker sådan, jag har en ytterligare bild på gång från samma session där jag bokstavligen riskerar livet, men den kommer lite närmare JUL, så ni får denna så länge.

Ha en fortsatt skön dag, gottfolk.

Kram, eran Anton holidaysheep.gif

• Anton Chigurh
    Anonym (KMP)heartbeat.gif skrev 2013-12-18 21:16:10 följande:
    Min  underbara ,sexiga och vältränade tomte HjärtaKyss...Ta av dig mössorna och kom hit.... Flört

( Måste berömma dig för att du valt en sådan vacker och naturskön plats...du har känsla duSkrattande )
    Jag är på väg Älskling,Hjärta men eftersom jag ju åker tåget väntar jag med att ta av mig luvorna tills jag knackar på dörren din. En del resenärer skulle med all säkerhet uppskatta att jag skippade luvorna, men det gäller nog inte alla, jag vill undvika att bli avslängd i farten. X 2000 brukar köra i 180 knyck !!! 

Du har fått mig utslängd ur ett bibliotek redan, Gumman, men det tar lite hårdare om det skulle bli från tåget. Och så har jag redan betalt biljetten. Jag tror inte det är lönt att kräva pengarna åter !!!

Puss, Goding. Vi ses.

( Jag är glad, mycket glad, att du har noterat mitt val av bakgrund, vackrare plats är svårt att uppbringa. Jag letade länge. Och intensivt).
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-19 06:20:06 följande:
    Haha aj då! Vem är du då?
    Han känner dig !!!  Men inte sett dig som het, inte förrän NU...herregud alltså !!!

En sak är säker. Han är totalt blind. Med tanke på vad du har visat upp här Lonely, så går det fan inte å undvika att se din skönhet och utstrålning. Det behöver du inte visa dig utan kläder för att en man med, åtminstone ledsyn, skall se. Jag vet inte hur i helvete han kan uttala sig som han gör, Scania, gissningsvis har han en lillebror som tolkar bilderna åt honom.

Så har du en "manlig" kompis, Lonely, som är blind, totalt blind, förmodligen med en lillebror som inte blir tonåring ännu på ett bra tag. Så är det honom du "letar" efter....

Jag är tämligen säker på min sak här.
  • Anton Chigurh

Å så tackar jag alla er, ni underbara mänskor,Glad som kommenterat min julhälsning tidigare i tråden, jag kommer tacka er lite bättre senare, men just nu måste jag göra lite nytta, ..... en stor jävla kram så länge.

Och må eran dag dag, denna dag, i nådens år 2013, bli en riktigt skön dag...

Tjohej

//Anton dance.gif

• Anton Chigurh
    Anonym (KMP)heartbeat.gif skrev 2013-12-19 19:37:53 följande:

Känner mig generös idag ...så jag bjuder på en till...Flört
    Jag kan aldrig få nog av din röv, Älskling...jag kan aldrig få nog av dig.Hjärta 

Du är den vackraste...blowkiss
  • Anton Chigurh
    stief84 skrev 2013-12-18 13:46:44 följande:

Klockren bild där Anton! Det är verkligen så jag känner julstämningen riktigt sprudlar om dig rakt ut till hela landet. God jul!
    Tackar så väldans Stief, lite sent, men va fan. Och GOD JUL på dig också...kickdancexmas.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2013-12-18 14:01:15 följande:
    Helkroppstråden fyller ett år idag!

Anton,

om jag skulle mött en sån tomte i skogen skulle jag nog tro att det var ett manligt skogsrå....
    Tack, Bs...tack så mycketGlad, och vem vet, tomten befinner sig bevisligen i skogen, så ser du bara till att befinna dig i rätt skog....
  • Anton Chigurh
    Anonym (smiley) skrev 2013-12-18 15:19:09 följande:
    Anton, verkligen en HET julbild!

God jul! :)
    TACK...och tack detsamma.happy1
Svar på tråden Helkroppstråden