• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 09:05:34 följande:
    Tycker vi tacklar problemet med vissa element som så att vi inget säger.
    Då tröttnar dom fort.
    Så blir stämningen bättre, inläggen med text färre.
    Alla utom Muttran har ju dessutom varit anonyma, modigt.
    Deal?
    Mycket bra förslag, Pappa, hoppas att vi nu allihop verkligen ger fullständig fan i alla dessa jävla puckon som obevekligen dras hit.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mr Espresso
    Mattias39 skrev 2012-12-21 09:29:54 följande:
    Du kan vara lugn, det lär absolut inte bli ngn mobbning på din bild!
    Måste säga att jag inte riktigt förstår varför du dragit dig för detta....jättefin ju!! Glad
    Jag tycker du har bra proportioner och väldigt fin!! BRA jobbat!!!
    Du är snabb Mattias, för du tog mina ord. Det är ju tjusningen med denna tråd att alla kroppar har sin skönhet oavsett hur man ser ut
  • Mr Espresso
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 09:26:02 följande:
    Då var det väl dags.
    Eftersom jag i ett svagt ögonblick lovade Anton att om han laddar upp en bild så gör jag det med.
    All mobbning undanbedes vänligt men bestämt
    Jag vet att jag inte kan jämföras med många andra i tråden, men det här är JAG!

Jättefin bild Tomte
  • Alltid Daph

God morgon! Låg och snosade in ansiktet i magarna på valparna ett tag, men sen var jag faktiskt tvungen att logga in och läsa de 97 inläg som trillat in medan jag sov. =) Hurra för alla starka varma härliga människor med mod och stake/f***a!

• Pentra
    Mattias39 skrev 2012-12-18 20:28:37 följande:
    Kul tråd detta...ALLA är verkligen jättefina!!!

Ja, absolut! Underbar tråd!
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-21 09:10:34 följande:
    Det ska bli spännande och se hur utvecklingen blir på Haskels kåk idag och ja, ni verkar ju stå en bit från varandra
    Tror du vi kan lösa Antons kalsonproblem på något annat sätt? Jag har nämnligen sett att ÖB rear ut grönrutiga kallingar med yfront, så jag funderar på om det hade hjälpt Anton och hans kalsongproblem Drömmer

Vad tror du? 
    Jag vet inte om jag skall vara tacksam här, men jag tror det.

Tack, Mr Presso, det var vänligt av dig,Glad ifall det nu skiter sig med husköpet... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • LoLs pappa
    Mr Espresso skrev 2012-12-21 09:10:34 följande:
    Det ska bli spännande och se hur utvecklingen blir på Haskels kåk idag och ja, ni verkar ju stå en bit från varandra
    Tror du vi kan lösa Antons kalsonproblem på något annat sätt? Jag har nämnligen sett att ÖB rear ut grönrutiga kallingar med yfront, så jag funderar på om det hade hjälpt Anton och hans kalsongproblem Drömmer

Vad tror du? 
    Anton verkar vara villig att betala en hel del för kallingarna!
    Kan åta mig att fixa fram ett par om jag får 1.8 för dom
    Myrorna kanske har ngra.

Annars så har ju Anton lagt klart bästa budet
    Han måste ha en hel del deg då det finns oljeshejker som har billigare kallingar och gräsklippare.
    Men Anton och Haskel står ju helt klart en bra bit ifrån varandra....
    Ifs så vet vi ju ej om kåken har sjöutsikt osv, kanske är ett bra bud...

Får se vad dom kommer överrens om.

Jag verkar ju i varje fall vara ute ur matchen
  • Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 09:18:07 följande:
    Tittat ikapp till frukost....det är roligt med variationen, kontrast mellan t.ex Daphs vackra arrangerade foton och Haskels vardagsgräsklippning i kalsonger o strumpor...(fast man ser allt hur snygg du är ändå Haskel, dessutom lik Johnny Depp) Tack Planta och Honkie för härliga muskler och Koffe för att jag blev ännu mer (bad)sugen. Petsod för snyggaste klänningen hittills.
    Jag älskar också vackra sensuella bilder- med tvätt på golvet i bakgrunden. För att det är så det är.
    Bakom varje vackert arrangerat foto finns en Daph som stöttat upp kameran, med självutlösare, mot böcker och sprungit fram och tillbaka sisådär 20 gånger för att få till en bild utan barn som sticker in ett huvud, en vårtgård som tittar fram, en konstig min eller en skrynklig tröja på golvet. =) 
  • Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 09:26:02 följande:
    Då var det väl dags.
    Eftersom jag i ett svagt ögonblick lovade Anton att om han laddar upp en bild så gör jag det med.
    All mobbning undanbedes vänligt men bestämt
    Jag vet att jag inte kan jämföras med många andra i tråden, men det här är JAG!

Du har inget att skämmas för ... bra proportioner.. och en fyllig kvinna uppskattas alltid av de flesta..
    Och jämförelser med andra ska man aldrig göra.. alla ser olika ut..
    Kul att du tog dig mod att posta !
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-21 08:59:17 följande:
    Jag tycker det hela verkar väldigt konstigt måste jag säga. Osmakligt dessutom att skriva sådana saker som ni gör om man är i ett förhållande med utvik och allt! Jag hade blivit SKITFÖRBANNAD och ledsen om min make skrev sådant till nån bekräftelsekåt person som skulle behöva jobba med självförtroendet. Jag skulle ställa honom mot väggen och göra klart för honom att du inte accepterar sånt här otrohetsbeteende! Fyfan

Att så många hade öppna förhållanden det trodde jag aldrig.
Svar på tråden Helkroppstråden