• MikNis

Helkroppstråden

Verbalize skrev 2013-08-08 12:15:09 följande:
    jag skrev ett svar men det ville sig visst inte

men visst har utseendet stor betydelse fast i slutändan är det helt klart personligheten som avgör
    Personligheten är irrelevant på nätet och i synnerhet i trådar som denna 
    Där handlar det enbart om det fysiska...

Att det sen handlar om andra faktorer ute  i verkligheten...
    är en annan femma... 

• The Riddler
    MikNis skrev 2013-08-08 12:29:43 följande:

är en annan femma... 

Håller med. Samma sak med nätdejting, man kan beskriva personliga egenskaperna man söker hur mycket som helst, blir alltid det fysiska som avgör i slutändan iaf. 
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • coztanza
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-08 12:28:39 följande:
    Trevligt, det tackar vi för! Och välkommen, jag har iaf inte sett dig här förr!
    Tackar så mycket, är ny här så det är nog därför :)
  • NyttNamn

Hunters Gaze skrev 2013-08-08 11:32:02 följande:
    Det finns alltid laddning i alla uttryck.. tjock är för de flesta ett negativt uttryck.. likaså benig.. min kommentar var mer för att belysa att det finns motsatser i allt...
    Jag personligen tycker om att det finns lite former, men sen kan en kvinna som motsvarar de fysiska egenskaperna man föredrar vara fullständigt "osexig" på grund av andra orsaker, likaså tvärtom.. man ska inte stirra sig blind på ett utseende..d et är personen bakom som avgör... min åsikt i alla fall... ;)

FjärilVingad73 skrev 2013-08-08 11:35:30 följande:
    Där håller jag med dig!
    Jag går väldigt mycket på personlighet, faller för killar med nåt speciellt liksom. När jag tänker på de killar jag varit seriös med så är de väldigt olika utseendemässigt... Min kompis kommenterade det också, att jag inte har en "stil" på kille jag faller för. Och så är det.

Personlighet och karisma, det faller jag för!
    Såå kloka människor det finns här på familjeliv! Skrattande
    Pour some sugar on me...
  • Hotrod
    The Riddler skrev 2013-08-08 12:31:10 följande:
    Håller med. Samma sak med nätdejting, man kan beskriva personliga egenskaperna man söker hur mycket som helst, blir alltid det fysiska som avgör i slutändan iaf. 
    Jo det är lite sjukt att så många går efter utseende...får bli en bild med badbrallorna på,,,på nätdejt sidan ;) (nyss lagt upp en profil på en sida) 
  • The Riddler
    Hotrod skrev 2013-08-08 12:39:53 följande:
    Jo det är lite sjukt att så många går efter utseende...får bli en bild med badbrallorna på,,,på nätdejt sidan ;) (nyss lagt upp en profil på en sida) 
    Jag gick med på sex/dejtsajt endast för att kolla läget. Laddade aldrig upp någon bild och skrev en mindre, slarvig presentation. Det som skrämde mig allra mest var att Killar kunde ragga upp andra killar betydligt enklare än kille->tjej. Var är vi på väg? :D
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Verbalize
    MikNis skrev 2013-08-08 12:29:43 följande:

är en annan femma... 

ja alltså så här "ser" man ju bara utseendet.... men jag har även vissa kriterier på vad som attraherar mig även på bild

Nätdejting är bara lurendrejeri Skrikandes
  • Hotrod
    The Riddler skrev 2013-08-08 12:44:32 följande:
    Jag gick med på sex/dejtsajt endast för att kolla läget. Laddade aldrig upp någon bild och skrev en mindre, slarvig presentation. Det som skrämde mig allra mest var att Killar kunde ragga upp andra killar betydligt enklare än kille->tjej. Var är vi på väg? :D
    Jo råkade kryssa i fel när jag la in det från telefonen....man söker man.....innan jag kom hem så hade 367st kollat på min profil ....det blev o ändra rätt fort ....tur att kontot inte blivit fullt godkänt...slapp mail i alla fall phuuu