Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Helkroppstråden

Hahaha, ta med bägge!!!!

justnextdoor skrev 2013-12-02 21:03:13 följande:
    Blixten är typ mitt mellannamn! Ska jag komma med ficklampan? Eller ska jag komma med det andra lilla ljushuvudet?

• Anonym (Kvinna 2)

Lite svårt om jag ska stå kvar exakt där jag står och du på bron??!! Hahaha

justnextdoor skrev 2013-12-02 21:17:35 följande:
    Stå kvar exakt som du står! *letar som en iller* Ficklampan hittad! Ljushuvudet är mer svårflirtad, kan du posta en bild där du står, så jag kan locka fram honom?

• Anonym (Kvinna 2)

Jag tycker att dina bröst är jätte fina, precis som din kropp!! Du är en jätte vacker kvinna!

Jag har så svårt att förstå mig på människor som kan vara så korkade/elaka och jag ser inte överhuvudtaget på vad man som människa vinner på att vara elak, alla ser vi olika ut!! Men det är väl det karma är till för, kommer tillbaka och biter en i röven när man minst anar det!!

celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:
    Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.

• Anonym (Kvinna 2)

Tack så mycket

Anton Chigurh skrev 2013-12-03 10:19:10 följande:
    Wåw...K-2, det var som helvete, du är en riktigt het fan, det må jag säga...

Tack så mycket
    Mattias39 skrev 2013-12-03 10:25:38 följande:
    Mmm...Kvinna 2...förstår verkligen att Anton gillar den där bilden....för han gillar samma sak som jag...en perfekt svank!

Och den där var i mina ögon PERFEKT....vilken kropp du har!!!

• Anonym (Kvinna 2)
    justnextdoor skrev 2013-12-03 11:03:18 följande:
    Å helvete kvinna! Nä det där är redan mål! Men du riskerar straff om du inte inboxar en troslös variant av den bilden i fyra olika vinklar!!

kan ju inte lova vart händerna hamnar på dom bilderna...hahahaha
  • Anonym (Kvinna 2)
    Mattias39 skrev 2013-12-03 10:58:41 följande:
    Verkligen....!!!

Hade jag sett den vyn irl så hade jag fått lite "öppet mål - känsla"...

FINT!!!

haha
  • Anonym (Kvinna 2)

Bara det blir riktigt spännande?!

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-03 12:21:04 följande:
    Hey K2...you rock...can I be your cliffhanger...pls?

• Anonym (Kvinna 2)

[quote=71847521][quote-nick]Aupendi skrev 2013-12-03 16:23:55 följande:[/quote-nick][/quote] fin du är

• Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 20:45:16 följande:
    Jag skämtar för att jag är sårad och ledsen, trots att jag vet att det är din grej att ge dig på postare i tråden. Jag är inte så hårdhudad att jag bara kan rycka på axlarna åt elaka kommentarer, utan jag tar illa upp. Så grattis, jag antar att du har "lyckats" då.

ta absolut inte åt dig, du är en väldigt vacker kvinna låt inte en mupp göra dig ledsen....
  • Anonym (Kvinna 2)

Va fin du är

cheshirecat skrev 2013-12-03 21:59:44 följande:
    goooodnaaatt

Svar på tråden Helkroppstråden