Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-13 19:38:21 följande:
    Hallå där käre grottman! Bara fint här! Med dig?
    Härligt att höra!{#emotions_dlg.flower}
    Jo tack det är bara bra här...och bättre blev det här hos denna kära Grottman...när du slängde av dig kläderna!Drömmer
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-13 19:47:01 följande:
    Vad roligt att höra, här kommer en bild Till dig, jag vet att du tycker om dom mest
    Tusen tack Ensam...värmer lika mycket varje gång man får en bild dedikerad till en!Solig

Dina tindrande ögon skulle kunna få vilken solförmörkelse som att lysa upp likt ett norrsken en kall Januari natt!Hjärta
    Du har så jävla vacka drag i ditt ansikte så man fylls av ett glädjerus från topp till tå av åtrå!Flört
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Anonym ( ) skrev 2014-02-13 20:15:39 följande:
    Är du säker på det? Alla killar? Betyder det att alla killar går endast efter utseendet?
    Lovar dig runt alla ytligheter så är det hjärtat som är det väsentliga!Hjärta
  • Grottmannen

# Ensam..

Jag har en jävla stor önskning och brukar aldrig be om saker men, du skulle inte kunna skicka mig en bild på hela ansiktet efter du färgat håret? Snälla snälla snälla snälla snälla!!!Hjärta

• Grottmannen
    sockersandra skrev 2014-02-13 22:17:30 följande:
    humor

Japp...den högra är du och den vänstra jag!
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-13 22:36:01 följande:
    Men vafan grottis, har du missat att jag är svarthårig Tungan uteFlört trodde du var lika detaljskadad som jag Obestämd Hjärta
    Haha...lovar har inte missat något...är det någon kropp jag vet hur den ser ut ÖVERALLT så är det din!Hjärta
    Jag har en teori, är nog den som gjort konstverket som hade slut på svart och fick ta gult...som du ser så var rött redan upptaget på en annan kvinna då trollets intelligens var i fokus här!Flört
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-13 22:23:46 följande:
    Skrattande 
    Ja, det gäller att kunna sina grejer Flört
    Ja lätt hänt att planerna blir grusade när man far fram på det där viset...vissa lär sig aldrig!Flört
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-13 22:42:23 följande:
    Nej, det är ju dags för sängen snart så...
    Du är fantastiskt sexig...jävlar vad jag är förtjust i din kropp!Drömmer
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-13 23:00:26 följande:
    Hahahahaha

Too much details, grottis Cool finns nog delar du missat Oskyldig
    Ja men den teorin stämmer säkert Flört
    Haha...sorry, du har rätt. Vet på rak arm några ställen som jag inte har sett...bla bakom öronen!FlörtHjärta
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-13 23:00:37 följande:
    SkrattandeSkrattandeSkrattande 
    Du borde bli kåsör! Bara att börja skriva. Jag lovar att köpa boken med dina samlade verk! 
    Haha..tack det var vänlig skrivet...frågan är om det är någon vits att vara kåsör...jaja det är nog en annan historia!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-13 23:58:47 följande:
    Natt bild 

Trodde inte att jag skulle få se något av din läckra kropp idag!Flört
    Men du vilken tur jag hade då, hade inte tippat en så härlig bild...som att vinna på lotto typ, är bra att du kryssar, hoppas du har något bra nummer till Jokern!Hjärta
  • Grottmannen
    NyttNamn skrev 2014-02-14 00:01:21 följande:
    Go' natt då hörni! 

Dröm sött fröken som vill ha socker!{#emotions_dlg.flower}
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-14 01:09:58 följande:
    En 6 enkel 6 är mitt nummer till jokern....hahahaha
    Haha...du spelar säkra kort...bästa sättet i detta läget är att gå all in...
    Jag synar och hoppas du lägger dig...jag kan ärligt säga det är dina marker jag vill åt!Hjärta
  • Grottmannen
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-14 07:58:19 följande:

En lite fredagshälsning {#emotions_dlg.flower}!!
    Ärligt...du har stora hälsningar..och runda så nu har du fel!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Grottmannen
    Lindu81 skrev 2014-02-14 08:43:30 följande:
    Vilka fina bilder! :)
    Hallå du kvinna med vackert leende!{#emotions_dlg.flower}
    Brukar gå in på din sida ibland bara för att just kolla på ditt leende...skitsamma, när ska du lägga upp fler bilder på dig då?Drömmer
  • Grottmannen
    Påven Johanna skrev 2014-02-14 10:39:55 följande:
    En gåta? Kul!

Få se. Du har varit i USA. Där är många män omskurna. "Varelser" är alltså kukar och "avskinnade" är de för att de saknar förhud. Du har varit på bastuklubb!
    Jag gissa på påtvättbjörnsfarm men tror inte Zacken skulle slösa tid på sådant trök...lurigt att vet vad han menar!SkrikandesSkrattande
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-14 11:03:26 följande:

Du får ett helt tjog med hjärtan idag dagen till ära och för att du är så jävla underbar och vacker!

HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-15 19:13:25 följande:

Vad kan man säga???Tungan ute
    Någon gång ska jag fan bjuda dig på en romantisk Calzone med mycket tomatsås i!Flört
    Kan nämna att skulle inte haft något alls emot att tittat dig djupt i ögonen där på soffkanten och att du har väldigt fina smycken som passar väldigt bra till din vackra kropp!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-16 23:15:06 följande:

Den munnen var en vacker avslutning!Hjärta
    Hejdå Pillan!Flört
Svar på tråden Helkroppstråden