• stief84

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-17 20:52:27 följande:
    Då kan jag tänka mig att du är rätt högt upp på den redan också, av det jag sett på det du lagt upp här Lika grym är du själv Jo, det tar sig! Wiiieee
    Abso-fucking-lutely.

Jorå det tar sig allt. Inte förlorat en match hittills så det ser bra ut! Tack det var snällt sagt. Dina bilder ser grymma ut.
  • stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 13:03:00 följande:
    Så roligt! Jag har bevittnat en och en annan boxningsmatch  när jag går förbi träningshallen här. Ser...spännande ut. Vore inte helt fel att börja med sånt själv. Funderar faktiskt på det...bara för variations skull. Att bara slå och sparka på en säck skulle räcka. Bra träning är det bevisligen Och tack själv...! Det värmer väldigt mycket
    Abso-fucking-lutely.

Ja det är det, man är inte pigg när man kommer hem från ett pass direkt. Men ja kul som stryk i ordets sanna bemärkelse är det. Det vet du sen tidigare att jag tycker, *blink*.
  • stief84
    Anton Chigurh skrev 2013-12-18 13:32:47 följande:
    Min vackra NN..... Min kvinna och många med henne, blev lite förtjusta i TOMTEBILDEN, så därför lägger jag upp en till, en exceptionellt vacker sådan, jag har en ytterligare bild på gång från samma session där jag bokstavligen riskerar livet, men den kommer lite närmare JUL, så ni får denna så länge. Ha en fortsatt skön dag, gottfolk. Kram, eran Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Klockren bild där Anton! Det är verkligen så jag känner julstämningen riktigt sprudlar om dig rakt ut till hela landet. God jul!
  • stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 13:30:30 följande:
    Precis sån träning ska det vara! Brukar resonera såhär; är jag inte helt slut efter ett träningspass och orkar stå upp, har jag inte tränat tillräckligt.  Det är inte ovanligt att jag kör 2 spinningpass på raken PLUS Crosstrainer. Men som sagt, dags att variera lite. Tror mitt gym har Box, men ska byta till ett bättre hade jag tänkt, så det får bli strax innan/efter jul då.. Mitt mål är att komma i min lilla skinnjacka i april/maj Bara köra på då! Jo, hihi...jag vet ju det.  Du vet ju vad jag tycker om dig sen tidigare också... *blink och ett leende tillbaka* 
    Abso-fucking-lutely.

Ja precis så är det när man håller på blir som en stor drog. Det låter som ett bra mål att sträva efter och jag vet att du kommer att lyckas inte för att du behöver för fin är du ju redan. :$ Ta det bara lugnt så du inte överanstränger dig bara så du får ligga sjuk. Hihi ja det vet jag och det värmer mig varje gång jag tänker på. :-* Fan maj kan inte komma snart nog förresten !
  • stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 14:22:00 följande:
    Rättelse...glömde lägga till en grej...
    Abso-fucking-lutely.

Haha vad söt du är, riktigt gulligt tillägg. :-* Låter som en riktigt het outfit så det tycker jag låter som ett toppen mål och även toppen bild sen. Det var så lite så sötnos. :$ Ja det kommer den verkligen att göra blir 5e gången och hoppas någon av min röst till setlisten kommer bli hörd.
  • stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 14:48:38 följande:
    Ja, det är bara så epic att det är upp till oss att välja låtar, underbara band! Gillar dock inte vad jag sett hitills vad folk röstat i Sverige. Synd att man inte kan rösta mer än en gång, skulle nog behövas. Hoppas också på att din röst går fram, jag vet att du har bra smak där The Frayed Ends of Sanity står först på min lista. Tätt följt av Frantic, Just A Bullet Away, The Thing that should not be, Outlaw Torn och No Leaf Clover... Listan blir lång  Du kan lita på en efterbild där sen, kan jag säga redan nu, hehe. Kliar redan i fingrarna Ditt inlägg är minst lika gulligt tycker jag...
    Abso-fucking-lutely.

Nej jag håller med jag blir riktigt sen av att se vad folk vill ha, man får en chans att välja och folk vill ha samma gamla setlist. Jag är iaf glad att undergiven är med än så länge. Annars vill jag ha upp my friend of mis, dyers eve, Ronnie och nightmare Long för att nämna några. Kolla in my friend of misery från Oregon iår och var beredd att bli blown away. Tack sötis, men du är gullig hela du. :-*
  • stief84
    Matildet skrev 2013-12-18 19:56:06 följande:
    Hihi jag lyssnade faktiskt på Nightmare long vid 01 inatt, med hörlurar såklart Den får de gärna spela, den är asbra. My friend of misery är också riktigt fin, jäkligt bra solo där. 

Men eller hur, kan folk bara sluta rösta på Enter Sandman och Nothing Else Matters? Visst är de bra, men lite variation tack svennebananer Mm...Unforgiven funkar alltid.  Alltid varit en favorit.

Tack, det ska jag verkligen kolla upp! Förresten, kollat upp spelningen de hade i Antarktis? Så cool den varHoppas internet är med mig också bara, nu är det ganska slött... :/

Men får väl se det nya Family Guy avsnittet jag tog ner på datorn så länge Sen måste det gå bättre. 

Aww, tack gulle du! Du är precis lika gullig, tycker jag

Puh nu har jag vilat skallen efter sparring hela kvällen igår så nu kan man svara.

Hehe jag lyssnar på den säkert 20 gr om

dagen den får mig att tagga till.

Ja kolla upp den om du inte gjort det den är helt sagolik live nu med hans gyllene röst.

Hoppas nätet ditt funkar bättre.

Btw repris eller inte den bilden gillas mkt som du la upp, riktigt vacker.

:-*
  • stief84
    Fenina skrev 2013-12-19 17:29:58 följande:
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<

Wow så vacker du är, riktigt fin!
  • stief84
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-23 14:23:42 följande:
    Släpp tuttarna fria!

Och vilka fantastiska tuttar det är. <3

Du är riktigt tjusig kvinna pöket.
  • stief84
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-23 15:15:15 följande:
    Nu rodnar jag ju lite (a)

Snarare jag som rodnar av blyghet när du visar upp sån skönhet.

Min inbox står öppen för dig. <3
Svar på tråden Helkroppstråden