• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 21:50:40 följande:

Haha fick upp en bild i huvudet att man ser en tjej som går på stan och bakom henne en kille som går och håller hennes bröst

Du ser samma bild som jag när jag skrev det! ;)
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 21:53:00 följande:

Hahaha, det skulle vara en vacker syn. Snygga stay-ups förresten bby.. I like. Gamla stan, kl 9 på juldagen blir asbra..köper du mig en BH i julklapp? 

Ok, då är julrea redan, det funkar, å mina axlar å biceps lär definitivt behöva vila vid det laget, en stund åtminstone, då din nya bh får göra jobbet!

*pust å stånk*
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:01:39 följande:

Haha, jobbigt att vara Aros02 tydligen. Tur jag har ork som räcker länge..väldigt länge. 

Alltså efter att ha burit runt på dina bröst i sina händer lär man väl fatta att det kan kännas i ryggen antar jag! :)

Jag skulle beskriva mig som en marathonsprinter. Hårdkörning, vila, hårdkörning vila, upprepa, upprepa osv, osv!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:11:09 följande:

Min eviga utsikt..

Kan inte tänka mig att den där utsikten nånsin blir tråkig, så jag tycker inte synd om dig direkt!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:16:28 följande:

Nä, det är nog inte synd om mig...ett underbart "landskap". Vi ses på juldagen sexy. 

Det gör vi Fröken, alldeles säkert gör vi det! Ska lägga till lite statisk träning med vikter som jag håller på raka armar ut från kroppen. Kommer vara fit för dig baby!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:21:19 följande:

Ja, vi lovar..eller så råkar det bli en helt annan bild. 

Det kommer bli fler bilder! Både minnesbilder och kamerabilder, det ska jag se till!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:34:16 följande:

Fy fan vad nice..ska vara fit för dig med så jag kan lyfta dina tunga grejer Aros!!

Haha, du får nog lägga i en växel till Fröken!.. bara en månad kvar! ;)
  • Aros02

[quote=74379840][quote-nick]Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 22:34:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Kamerabilder, minnesbilder, rullande bilder.. Ett möte på juldagen blir nog sällan så väldokumenterat! :)

• Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-21 22:46:59 följande:

Ojoj, jag lägger i högsta växeln..men nu är det nog med småprat. Bjud mig på en bild och gärna mage och armmuskler.  Mumsigt!!

Haha, vafan ska du syna mig nu också?!? Okej nu har jag pepprat tråden med kommentarer så nu kniper jag käften eller levererar. Har ju ändå lagt upp en ryggbild idag. Mycket för att vara jag! :)

gonatt!
  • Aros02
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 23:28:05 följande:

Har noterat småpåvens franka rättframhet i div trådar. Säg mig, när bjuds det på grafiska påveutbud?

Har också försökt locka fram påven ur skuggorna framför kameralinsen. Är nämligen helt övertygad att bakom det rättframma, starkt bildliga och raljerande språket sitter en riktig heting. Åtminstone i min fantasi. Men har hittills bara möts av kompakt tystnad och blygsel.

Tror påven vill men hon vågar inte! :)
Svar på tråden Helkroppstråden