Helkroppstråden
Haha fick upp en bild i huvudet att man ser en tjej som går på stan och bakom henne en kille som går och håller hennes bröst
Haha fick upp en bild i huvudet att man ser en tjej som går på stan och bakom henne en kille som går och håller hennes bröst
Hahaha, det skulle vara en vacker syn. Snygga stay-ups förresten bby.. I like. Gamla stan, kl 9 på juldagen blir asbra..köper du mig en BH i julklapp?
Haha, jobbigt att vara Aros02 tydligen. Tur jag har ork som räcker länge..väldigt länge.
Min eviga utsikt..
Nä, det är nog inte synd om mig...ett underbart "landskap". Vi ses på juldagen sexy.
Ja, vi lovar..eller så råkar det bli en helt annan bild.
Fy fan vad nice..ska vara fit för dig med så jag kan lyfta dina tunga grejer Aros!!
[quote=74379840][quote-nick]Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 22:34:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Kamerabilder, minnesbilder, rullande bilder.. Ett möte på juldagen blir nog sällan så väldokumenterat! :)
Ojoj, jag lägger i högsta växeln..men nu är det nog med småprat. Bjud mig på en bild och gärna mage och armmuskler. Mumsigt!!
Har noterat småpåvens franka rättframhet i div trådar. Säg mig, när bjuds det på grafiska påveutbud?