• Anonym (M)

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-08-14 14:34:24 följande:
    Jag har sett mina mamma ''fläka'' ut sig. kanske inte på sidor som FL.
    men och?
    Hon väljer det själv and i dont care, älskar henne oavsett. Redig milf

Låter sunt...verkligen.
  • The Riddler
    Anonym (M) skrev 2013-08-14 15:02:19 följande:

Låter sunt...verkligen.
    Alla lever inte efter samma normer, alla är inte som du. Var glad istället M.

Fan..jag känner att jag börjar gilla dig :) 
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (M)
    The Riddler skrev 2013-08-14 15:03:22 följande:
    Alla lever inte efter samma normer, alla är inte som du. Var glad istället M.

Fan..jag känner att jag börjar gilla dig :) 

Jag är sjukt glad över att det i min norm inte ingår att se min mamma utfläkt. Eller för den skull sitta och tända på småflickor.
  • DrJekyl
    NyttNamn skrev 2013-08-14 14:37:06 följande:
    Jodå du har missat massor... Du måste sätta dig och läsa igenom vartenda inlägg!! Tungan ute
     Nä mitt program laddade ner alla bilder som var någorlunda nakna, sorterade bort alla håriga killar och deras håriga rumpor, sparade bara bilderna på dom snygga söta tjejerna.. Fan det blev bara EN bild kvar av 9060 inlägg :(
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • The Riddler
    Anonym (M) skrev 2013-08-14 15:04:49 följande:

Jag är sjukt glad över att det i min norm inte ingår att se min mamma utfläkt. Eller för den skull sitta och tända på småflickor.
    Jag är glad för din skull Cool
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Mandiisen
    Anonym (M) skrev 2013-08-14 15:02:19 följande:

Låter sunt...verkligen.
    Orka leva som en vanlig tråkig svensson :P
    yolo, Min mamma och pappa använde sig av det för att träffa andra för att exprimentera. Bara för att man får barn betyder det inte att livet är slut. herregud
    http://Rosaaelefant.blogg.se - 17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Nyfikne

Haha Visste inte ens att det fanns :)

Mandiisen skrev 2013-08-14 14:51:33 följande:
    precis
    Rosaaelefant.blogg.se - 17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33

• Anonym (M)
    Mandiisen skrev 2013-08-14 15:11:37 följande:
    Orka leva som en vanlig tråkig svensson :P
    yolo, Min mamma och pappa använde sig av det för att träffa andra för att exprimentera. Bara för att man får barn betyder det inte att livet är slut. herregud
    Att ha sunda värderingar innebär inte ett svensson liv. Att ha insikt i sina föräldras sexliv tycker jag låter väldigt oroväckande.
  • Mandiisen
    Anonym (M) skrev 2013-08-14 15:15:06 följande:
    Att ha sunda värderingar innebär inte ett svensson liv. Att ha insikt i sina föräldras sexliv tycker jag låter väldigt oroväckande.
    Hah, Jag och min mamma kan snacka om allt!
    Och nu råka jag ju faktiskt bara få veta vad dem håll på med för något/några år sedan.
    Och det är inget jag bryr mig om.
    Skulle där i mot tycka det var väldigt äckligt om jag som dom tsm på en bild och hålla på/såg min far. eller om jag kom in då dem hade sex.
    Men nu såg jag enbart min mamma, som inte gjorde mig något

Du verkar vara en väldigt feg OCH tråkig kvinna/man
    http://Rosaaelefant.blogg.se - 17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • NyttNamn
    DrJekyl skrev 2013-08-14 15:06:41 följande:
     Nä mitt program laddade ner alla bilder som var någorlunda nakna, sorterade bort alla håriga killar och deras håriga rumpor, sparade bara bilderna på dom snygga söta tjejerna.. Fan det blev bara EN bild kvar av 9060 inlägg :(

Ja men vad fan klagar du då för?! En är ju bättre än ingen! DrömmerFlört
    Han har såå höga krav Doktorn... Tungan ute
    Pour some sugar on me...