Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Bara ignorera alla idioter. Kommentera bara seriösa inlägg.
    Karios
    Tummen upp på den!

George
    Snygging!

Paula
    Du har en riktig fin kropp!

• Vilda Tiger

Urbalans
    Jag ser inte så mkt av din kropp men jag gillar verkligen din hals och käklinje. :)

• Vilda Tiger
    Karios skrev 2013-06-10 20:38:59 följande:
    Först och främst, tack för komplimangen. När det gäller träning så är det långsiktighet som gäller. Med tanke på alla år jag lagt på styrketräning och kampsport så är utdelningen egentligen rätt klen. Jag tränar numera 3-4 gånger per vecka, och väger runt 82 kilo, på 175 över havet. Det är inte så märkvärdigt. Bilderna ljuger lite, jag är inte så "biffig" som det måhända ser ut. Men för tusan, jag äter gott också. Och jag älskar att träna extremt hårt! Det blir ett pass i taget, stenhårt. Och sen nästa pass, stenhårt. Och vips, så gick det tio år. Tricket är att älska själva träningen, och att älska testa gränser för vad kroppen tål.

Ungefär så

Låter rimligt. Jag är en periodare och tycker egentligen det är ganska tråkigt att träna.. gym är okej men jag prioriterar mycket annat, fast jag BORDE se till att gäddhänget och låren får några omgångar med styrketräning. Oskyldig

Det är enligt min högst personliga åsikt inte fel om du är lite mindre biffig än vad korten kan ge sken av. Det är ändå ett rejält lass muskler du bär omkring på och jag tycker dina bilder (alltså din kropp) är skitfina (skitfin)!  
  • Vilda Tiger

Pink
    Snygg kropp! Och jag älskar sånt där långt, mörkt hår du har, på tjejer. Tycker det är så himla vackert.

• Vilda Tiger
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-11 12:51:02 följande:

Hmm, sånt är man ju inte van vid att höra... Klart att jag är nöjd men den andra partnern skall ju även tycka samma sak å det är inte alla som säger det eller tycker.

Nog om det! 

What!? Haha - är det blinda hönor du träffar? Jag tycker du är jätteläcker och jag håller med övriga att du har en kropp som ser mycket yngre ut än 47 år, även om män i den åldern ofta är finfina med.
  • Vilda Tiger
    enlighten me skrev 2013-06-11 15:27:26 följande:
    Kul tråd! Den här synen mötte mig igår när jag skulle borsta tänderna...( hoppas nu det funkar med dropbox länk här..)
    www.dropbox.com/s/jrorlud26nvqnc3/2013-06-10%...

Inte alls en dum syn!
    Anton Chigurh skrev 2013-06-11 17:02:15 följande:
    Den har vart uppe förr, men va fan.

Ja....jag är bekräftelsekåt. Så inåt helvete....

Men ANTON! Du är ju en HETING! Vilken skogshuggarkropp.

• Vilda Tiger

Noel75
    Vem älskar inte komplimanger? :) Måste vara för att vi är olyckliga satar som inte litar på att vi duger. Stackars oss! ;) ELLER så inser vi att man kommer långt i världen med lite kärlek och omtanke. Och du HAR en gudomlig kropp!

Svar på tråden Helkroppstråden