Inlägg från: Anonym (lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Helkroppstråden

JagMan skrev 2012-12-19 22:19:59 följande:

Läcker kropp tjejen
    Har vi fått se nån bild på dig här i tråden då?
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?
  • Anonym (lilla jag)

Bilden följde inte med men kolla ovan mitt tidigare inlägg. Alltså hon i blått med silikontuttar. Jag som kvinna tycker det ser så tokigt ut men vad säger killar, undrar jag?

• Anonym (lilla jag)

Förlåt, tänkte inte på att det var en feelgoodtråd! Sorry!

• Anonym (lilla jag)
    Anonym (first time) skrev 2013-01-18 11:17:42 följande:
    Du kanske kan lägga ut en bild på dig själv och bidra till tråden.
    Man kan säkert hitta något "negativt" på dig också som vi kan diskutera i tråden Kyss
    Oh ja, och det har jag redan gjort. Min bild finns alldeles i början av tråden. Och jag är inte vacker, 51 år gammal och har fött 5 fem. Men konstigt nog är män som tokiga i mig ändå. Trots att jag är gift sedan urminnes tider och har både hängbröst och hängmage. Det är nog snarare så att min skönhet sitter någon annanstans. Kanske i sinnet? Och kanske för att jag är nöjd med min kropp så som den ser ut

Och jag ber dig verkligen om ärlig ursäkt men samtidigt känner jag att om jag kan få en enda osäker tjej, som funderar på att operera sig, att ändra sig så är jag nöjd. 
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (lilla jag) skrev 2012-12-18 13:32:37 följande:
    ...och vissa av oss ser ut så här

Här är jag men tyvärr får jag inte med bilden?! 
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 11:56:56 följande:

Ja fast varför ifrågasätta ngn som har opat sig?? Den personen har ju redan gjort en + och -lista och uppenbarligen kommit fram till att detta är ngn hon/han vill göra. Tror man att alla enbart går efter grupptrycket i samhället är man fel ute, jag är en egen, tänkande individ och vet själv vad jag vill få ut av saker och ting.
    Ärligt talat så ifrågasatte jag ju inte din operation utan jag undrade om killar verkligen går igång på silikontuttar?

Trevlig helg själv! 
  • Anonym (lilla jag)
    L E O N skrev 2013-01-18 12:34:08 följande:
    Mmm snyggt!! 50 är det nya 20... Känns bra när man börjar närma sig 40 och det snart är passe att säga att 40 är det nya 20.
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-21 10:25:00 följande:
    God förmiddag alla babes Kyss

Sååå snyggt!!!
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-21 10:59:10 följande:

Solig
    Och jag är kvinna Men så vackert med naturliga former!
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym skrev 2013-01-22 19:56:41 följande:
    För er som vill gå med i gruppen kan vi informera om att den har blivit en runktråd där killarna slåss om att få visa sina erigerade penisar. Ursprunget med gruppen har nog tappat sitt syfte nu. 
    Wow, då kanske man skulle ta och gå med...
Svar på tråden Helkroppstråden