• Alfred811

Helkroppstråden

thessa skrev 2012-12-20 22:38:18 följande:
    var det den du fick bortplockad??

då tycker jag att det går för långt.. varför ska de tas bort ? :O

Varför ska något naket tas bort, bara gammal sexualmoral vi köpt från tider vi inte längre kan stå för. Jag tycker det är patetiskt. Skicka meddelande till varandra för nakna bilder sålänge som det är som det är
  • Alfred811
    Anonym skrev 2012-12-20 22:38:44 följande:
    Vad sysslar alla med i den här tråden? Ni har ingen respekt för era respektive!!! Att ni inte har vett att skämmas hela bunten!

Ursäkta! Vad vet du om vad vi har pratat med våra respektive om?  Kanske dags att visa lite respekt själv
  • Alfred811
    Xmag skrev 2012-12-20 22:41:26 följande:
    Ja jag skäms, men det är inget jag skäms över...
  • Alfred811
    Planta skrev 2012-12-20 22:41:35 följande:

Jag som är singel, blir jag godkänt att ladda upp? :)

Bring more food to the table!
  • Alfred811
    Anonym skrev 2012-12-20 22:48:07 följande:

Det är bra att moderatorerna gör sitt jobb och lyssnar på oss andra som inte vill ha en porrsida, De tar bort allt som inte hör hemma på efamiljeforum bl.a pinup bilder som vi sett i denna tråd.

Självklart köper jag man håller olika trådar på olika nivåer men att naket och sex måste förpassas till porrsidor känns bara löjligt. Varför skulle inte det ha med amiljeliiiiiv att görà? Är man tydlig med vilken typ av trådar man vill ha vid trådstart så slipper det som blir stötta att kolla på dom. Tro mig, om några år kommer vi tycka det är löjligt med den sexualmoral vi har idag. Jaja ingen idé att stånga sig blodig över något som inte kommer förändra sig på en vecka, skicka meddelanden om ni vill se mer förresten ;)... 
  • Alfred811
    thessa skrev 2012-12-20 22:51:21 följande:
    gå inte in på denna tråden då om det stör dig.

problem solved!

Exakt
  • Alfred811
    Haskel skrev 2012-12-20 23:10:29 följande:
    Tack för den komplimangenSkrattande. Tänk att jag är sexigast av alla, det trodde jag inteFlörtSkrattande

Finns inget sexigare än humor hos en man ju, och med dom kalsongerna... Man känner lätt mindervärdeskomplex mot en gräsklippande gud som du ;).

Allt det där kommer du kunna läsa om i din signerade bok ;) 
  • Alfred811
    Putt B skrev 2012-12-21 08:35:30 följande:
    Jävla dum kommentar.... gillar du inte så håll åtminstone käften av respekt !!

Feel Good - tråd!
  • Alfred811
    Philipsson skrev 2012-12-21 08:46:32 följande:
    Varför det? Är du en sån där åsiktsfascist? Låt folk tänka och säga vad de vill.

Självklart är det viktigt att ha rätten att kunna säga vad man vill men den här trådens önskan är att det enbart ska vara en feel-good tråd och då ser jag ingen anledning att göra något annat.
  • Alfred811
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 09:05:34 följande:
    Tycker vi tacklar problemet med vissa element som så att vi inget säger.
    Då tröttnar dom fort.
    Så blir stämningen bättre, inläggen med text färre.
    Alla utom Muttran har ju dessutom varit anonyma, modigt.
    Deal?
    Klokt.
  • Alfred811
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 09:43:04 följande:
    Vad fina ni är! Så snälla! Tack! Ni anar inte vad glad jag blir Solig
    Tack för blommorna Anton {#emotions_dlg.flower}

Det här måste ju vara precis vad TS ville med den tråden! Härligt!
  • Alfred811
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 10:02:47 följande:
    Ja, jag trodde verkligen det skulle bli tyst runt min bild, sen är folk så fina istället Solig
    Klart man blir glad!

Inte bara fina och artiga, men framförallt ärliga.

Vi har blivit mer än lovligt uppfuckade av kroppsidealen som pryder tidningsomslagen dag ut och dag in. Dom är missvisande med tanke på att vi människor egentligen har en betydligt mer varierad smak när det kommer till utseende vilket går att läsa om de få studier som finns. Jag känner det som lite av en livsuppgift att sprida den kunskapen. Ungefär som att viss musik som många av oss föredrar i stort sett aldig spelas på radion...   
  • Alfred811
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 10:27:55 följande:
    Som Eddie Meduza, han spelas fan aldrig nu för tiden...

Personligen har jag ett litet mainstream hat eftersom det begränsar oss människor så kopiöst och för oss att stånga oss blodiga i onödan. Försöker kanalisera energin till att gör något bra istället.

Jag är konverterat Eddie-fan och kan bara hålla med, fast hade du frågat mig för tio år sedan hade jag sagt att han var kvinnohatare och andra PK-benämningar. Men de åsikterna var egentligen inte mina egna, utan samhällets, men det förstod jag ju inte då... 
  • Alfred811
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:49:21 följande:
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.

Och allt för du TROR att de skulle vara mer attraktiva än du, det är dags att tänka om!
  • Alfred811
    fläta skrev 2012-12-21 11:12:23 följande:
    Hör väl inte till tråden egentligen men kom ändå att tänka på det när jag läser vad ni skriver om. Avhörde ett samtal mellan min tonårige bonusgrabb och två av hans polare häromdagen. De satt i köket och kollade i skolkatalogen och jag stod med huvudet i diskmaskinen och plockade. Det lät ungefär så här.

"Hon är så jäkla söt!"
    "Va? Hon? Hon är ju tjock."
    "Va? Det har inte jag tänkt på."
    "Men det är hon."
    "Jaha. Men när hon ler så är det ju som om en lampa tänds i korridoren. Finns fan inget bättre asså!"
    Den tredje killen bryter in.
    "Jag tycker också så. Fast det är fan svårt att få tycka som man vill och som man tycker."
    Min bonusgrabb:
    "Varför då?"
    "Ja, enklare att tycka som andra på nåt sätt."
    "Tycker inte jag. Jag gillar hur jag själv tycker, shit jag skulle bli överlycklig och typ flaxa med armarna om hon skulle gilla mig. Det är INTE svårt att tycka det, jag blir ju skitglad bara av att drömma om det!"
    De andra skattar.
    "Du är cool du, skäms inte för nåt. Hoppas hon gillar dig tillbaka!"
    Tredje killen:
    "Eller mig!" 

Problemet har aldrig varit den yngre generationen :)! Det här får en att må bra ända in i märgen :)
  • Alfred811
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 11:15:13 följande:
    Nej, där har du fel. Det är för att JAG tycker dom är mera attraktiva och har svårt att acceptera förändringar hos mej själv.

okej, du har rätt och jag har fel :)
  • Alfred811
    xXx skrev 2012-12-21 13:18:44 följande:
    Vänta lite, jag ska bara bort till gymmet och fixa ett årskort. Hoppas tråden är kvar om ett år Glad
  • Alfred811
    Anonym skrev 2012-12-21 13:11:45 följande:
    Jag vill se riktiga muskler (manliga sådana), finnes det någon muskelknutte där ute???

De flesta män som visat sig här har varit muskelkillar, det är bara att bläddra bakåt och njuta
  • Alfred811

Nu tycker jag vi män ger de som önskar en härlig julklapp och önskar ett gott nytt år, sparat den finaste bilden till sist...

Svar på tråden Helkroppstråden