Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Helkroppstråden

Fröken reserverad skrev 2013-04-12 12:16:29 följande:
    Tänder du inte på karlar?

Jag har tidigare utvecklat att jag är så till den milda grad porrinvalidiserad att jag numera endast tänder på uniformsklädda, homosexuella undulater som bryter på tyska när de piskar varandra.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    Fröken reserverad skrev 2013-04-12 12:20:43 följande:
    Det är verkligen avancerad porrinvalidisering. Antar att du får specialbeställa porren med?

Producerar själv. Det är ett helvete att få på uniformerna, annars tar de regi ganska bra.
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:26:05 följande:
    Ermenegildo; pics or it didn't happen!

Vaddå, gratis eller? Hur lättlurad tror du jag är, de är hårdvaluta de där bilderna. Men du kan få en skiss från vår senaste produktion:

• Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:34:09 följande:
    Ledsen att släppa den här bomben, men du har blivit lurad! Det där är inte undulater :(

Aah, inte fan undra på att de är så jävla värdelösa på tyska då.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 12:43:38 följande:
    Det är ju förstås inte min tolkning av den personen. Den låter jag vara osagt, min tolkning alltså, jag lär bli avstängd i 12 år i så fall. Minst

Har inte du blivit avstängd för över 5,000 inlägg med sjuklig överanvändning av fetstil och kursiv text lär inget stänga av dig.
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:39:42 följande:
    Nej det förklarar ju saken. De är förmodligen inte ens homosexuella..

Förresten tycker jag det är hemskt att så fort man skriver något på FL så blir man ständigt ifrågasatt och förminskad. Jag känner mig kränkt och anar att det ligger diskriminering bakom.
  • Ermenegildo
    Razz skrev 2013-04-12 13:00:27 följande:
    Animerade ikoner är sånt 6 åringar håller på med och sådana som gjorde hemsidor i mitten på 90 talet.

Ja verkligen Anton, skärp dig för helsike.

wi3EV
  • Ermenegildo

Jag förolämpade Fröken Reserverads golv. Men då var jag inte anonym. Men personligen tycker jag förolämpningarna ofta är roligare än bilderna. Fast då har jag ju så klart inte lagt upp bilden av mig liggande utsvept över köksbänken i bara långkalsongerna. Ännu.

• Ermenegildo
    Philipsson skrev 2013-04-12 14:58:27 följande:
    Förminska dig inte nu! Du har bra kropp och i synnerhet ett vackert hår!

OT: Tråkigt att lirare som Anton Chigurgh ägnar sig åt att spamma sönder tråden med en massa irrelevant smörja.
    Håller helt med. Skärp dig för fan Anton. Här diskuterar vi viktiga saker och tittar på hela kroppar. Ja inte huvudena kanske men i alla fall.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 15:16:17 följande:
    Visste väl att fåglar i uniform skulle sprida sig. Snart tar de över varje tråd i varje forum, du vet var du läste det först!
Svar på tråden Helkroppstråden