• NHult

Helkroppstråden

Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-08 18:03:37 följande:

Har kikat in i denna tråd sedan den startades och förundras över hur vacker människokroppen är - och det oavsett hur den än kan se ut :) 
    Jag är riktigt sugen på att lägga ut en bild och se vad någon kan tycka om lilla jag, som inte längre är 25 år så att säga....   Maken min är övertalad att agera fotograf så ikväll kör vi och resultatet ska jag försöka lägga in här. 

spännande ser vi fram emot Skrattande
    Bloggar lite här på FL <3
  • NHult
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Hallå snygging, läckert Solig

lägg ner tankarna om sillisar, naturligt är alltd vackrast alla dagar i veckan ;)

• NHult
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Hallå snygging,
    nu hoppas jag på en bild även i rumptråden Solig 
  • NHult
    hösthjärta skrev 2013-01-09 14:33:38 följande:
    mikipiki ta inte mina ord fel nu.

JAG tycker att du är skitsnygg!

Men jag blir väldigt glad när det finns män här inne som verkar uppskatta en kropp som denna, med lite fluff och bristningar. I min tankevärld vill bara män ha perfekta kvinnor. Välsvarvade, fasta, vältränade, utan ett hårstrå på kroppen. Det känns som om det fortfarande finns hopp för oss normala kvinnor

Tack alla underbara män. Vill hylla alla er män som skriver så snälla ord och även hylla dig mikipiki.

Och jag skulle vara glad för en kropp som denna. Du är så läcker fröken.Glad       

Din tankevärld är lite skev, tror tjejer skapar den själva genom någon löjlig tävling,
    Minst hår mest sillikon....tjejer som ser ut som Barbie är inget kul alls. 
    Naturliga kroppar är alltid mycket finare än onaturliga.
    Lite skavanker här och där är bara charmigt, och det växer hår naturligt på alla kroppar,
    det måste inte avlägsna om man inte vill   
  • NHult
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:

www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

kommer bara på ett ord
    *Hettt* ;) 
  • NHult
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-10 07:07:45 följande:

Nä men familjeliv kukar ju ur mer än lovligt :p
    Anonym via mobil, verkar funka. Anonym via datorn, nix pix???
    Ja ja, så kan det vara. ;)

sssccchhh väck dom inte, det är väl en av dom bättre buggarna haha,
    men nu behöver du ju inte vara Annonym längre hjärtat :) 
  • NHult
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Otroligt vackert, vilken fantastisk baksida, och varför är det så snyggt med jeans och bar överkropp.
    Ogillar du borde skämmas Flört 
  • NHult
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    Synd på sillisarna,
    annars är du jättefin  
  • NHult
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:

God morgon läckerbitar Kyss

God morgon på dig själv snygging ;)
    Härlig morgonbild, kan det bli en tradition, att du delar med dig av denna fantastiska rumpa varje fredagmorgon ;) 
Svar på tråden Helkroppstråden