Inlägg från: Anonym (2 barn senare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (2 barn senare)

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-10 13:23:30 följande:
    Jag tycker alldeles för många har fel tankesätt över detta med kroppars utseende. Jag tycker inte man behöver ses som vacker vare av sig själv eller andra för att i bikini/baddräkt eller annan lätt klädsel (eller naket på nudiststrand) njuta av sol, värme och vackert väder. Solig Fysisk skönhet är en bonus utanpå det och du saknar verkligen inte det sistnämnda. Glad

Nej det har du rätt i - men det underlättar att känna sig fin...
    Jag har nog vuxit litegranna på längden bara av alla fina kommentarer jag fått, av dig och flera till i denna schyssta tråd :) 
  • Anonym (2 barn senare)
    straight arrow skrev 2013-01-11 21:54:04 följande:

Thank god it's Friday!
    Ögongodis :)
  • Anonym (2 barn senare)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:

Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.
    Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Förklara gärna hur "den svenska standardkvinnan" ser ut - eftersom DU tydligen vet hur den ser ut?!

Fattar väl vem som helst, att på ett forum där merparten som besöker är kvinnor mellan 18-40, så är det vad man i större mängd får se. Det jag har sett är helt normala kroppar och inga konstigheter och alla former har också visats. Men som sagt, jag är otroligt nyfiken på den svenska standardkvinnans utseende så snälla, ge oss en bild på den.
    Det går väl emot gamla människors tankebanor a la jantelag att någon vill visa sig och faktiskt är stolt över sitt utseende. Att ej lika modiga, men desto mer fördömande, går in och läser i dylika trådar är ett mysterium. Vad har du egentligen här att göra eftersom du bara för negativitet med dig?   
  • Anonym (2 barn senare)

Lite synd att tråden nu ebbar ut, men jag kan väl också förstå uppkomsten av tråden som medlemsgrupp..
    Anyway, jag och min kropp följer inte med till nya tråden. Då jag är förälder till två små barn, så vill jag inte outa mig mer än jag redan gjort och då det inte går att vara anonym så... Men det är nog ingen skada skedd - många fina kroppar följer med till nya tråden Drömmer 

• Anonym (2 barn senare)
    Rak banan skrev 2013-02-15 20:20:20 följande:
    Hoppas att du inte köpte den BHn.

Har man inget snällt att skriva så kan man faktiskt låta bli. Vad vill du ha för effekt när du fäller en så plump kommentar? 
  • Anonym (2 barn senare)
    carlf skrev 2013-04-28 09:11:41 följande:
    får man lägga upp ett foto på sitt hårda morgon stånd?

Det är det ingen som vill se. Ansök om medlemskap i den slutna bildtråden istället, där kanske det uppskattas..
  • Anonym (2 barn senare)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-11 17:02:15 följande:
    Den har vart uppe förr, men va fan.

Ja....jag är bekräftelsekåt. Så inåt helvete....

Supernice :)
  • Anonym (2 barn senare)

Ojdå, inte en kommentar på min bild - inte ens en taskig sådan. Nåväl jag lämnar nog över till er unga förmågor. Lika fast och fin i kroppen som ni är var det ett tag sedan jag var :)

• Anonym (2 barn senare)
    studentbruttan29 skrev 2013-07-01 17:29:39 följande:
    vart är du då? hittar inte.

Inlägg 13775 tror jag. Gick åt fanders med att få in bilden så det blev länk istället.
  • Anonym (2 barn senare)
    Anonym (torsten) skrev 2013-07-01 17:28:37 följande:

Tyckte du såg alldeles utmärkt ut.... skulle gärna se mer av dig.. ;))
    Din man kan skatta sig lycklig 

Vem vet, det kan kanske blir mer bilder vid ett annat tillfälle :)
  • Anonym (2 barn senare)
    straight arrow skrev 2013-07-01 18:42:37 följande:
    Åh, den hade jag missat. Du var ju jättefin, bra jobbat med träningen!

Tack, vad snällt sagt :)

Tränar regelbundet, mest för att det är kul men såklart lite också för att inte dega ihop totalt utseendemässigt. 
  • Anonym (2 barn senare)

Mattias och Anton - tack för era snälla ord :)   Sådana kommentarer värmer även de regnigaste dagarna Solig

• Anonym (2 barn senare)
    D1man skrev 2013-07-04 13:02:30 följande:

Ok, lite snabbt...nått för damerna! ;)

Nice :)
  • Anonym (2 barn senare)
    Mattias39 skrev 2013-09-06 10:36:40 följande:

Det där var riktigt ögongodis Tungan ute
  • Anonym (2 barn senare)

Värst vad Anton får pisk här i tråden, inte så trevligt alls!
    Anton är ju en av de som ser det fina i alla och kan framföra sina åsikter på ett högst vettigt sätt. Hur gammal han är spelar väl ingen roll för bövelen. Det är vid spridning bland de som postar i tråden och det är ju bara trevligt tycker jag... Ingen är tvingad att vara med utan är det av egen fri vilja.
    Nu var det länge sedan jag postade något, och vi får se om det blir några bilder mer. Har fått genomgå ett värre ingrepp och känner mig väl inte så snygg för närvarande.    

Svar på tråden Helkroppstråden