Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:
Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.
Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.
Förklara gärna hur "den svenska standardkvinnan" ser ut - eftersom DU tydligen vet hur den ser ut?!
Fattar väl vem som helst, att på ett forum där merparten som besöker är kvinnor mellan 18-40, så är det vad man i större mängd får se. Det jag har sett är helt normala kroppar och inga konstigheter och alla former har också visats. Men som sagt, jag är otroligt nyfiken på den svenska standardkvinnans utseende så snälla, ge oss en bild på den.
Det går väl emot gamla människors tankebanor a la jantelag att någon vill visa sig och faktiskt är stolt över sitt utseende. Att ej lika modiga, men desto mer fördömande, går in och läser i dylika trådar är ett mysterium. Vad har du egentligen här att göra eftersom du bara för negativitet med dig?